Kuala Lumpur - hva bør man få med seg?
Eit tips om transport frå airport til KL: Kjøp taxi FØR du går ut av terminalen, det kommer ein billettkiosk like etter bagasje. Anbefaler superior, budget er nokså lite komfort. Superior kosta ca 100 RM, budget ca 75 RM. Du ganger ca med 2 for norske kroner, superior er verdt det. Turen tar ca 40-45 min til Golden tringangel. Kjøpesenter KLCC like under Petronas Tower er stooort og har foodcort i 2 etg trur eg det var. Pavilion kjøpesenter er også stooort, og har foodcort i kjelleren. I foodcorten får du gode porsjoner til ca 15 RM. Du kan også finne restauranter som serverer til 1000 norske kroner, så du har stort spekter. Eiin kinesisk restaurant like ved Pavillion, "Hakka" anbefales. Du kan omtrent gå heilt innandørs mellom disse 2 kjøpesentra gjennom ein delvis underjordisk og overgata tunnell som også går gjennom Convention Centre. I Convention Centre er det også eit akvarium som er verdt eit besøk.
Edit: indisk mat "banana-leaf-style" kan også anbefales. Batu caves er også ok å sjå, men her er taxisjåførane slue - dei 4-dobler prisen på retur. Prøv å få ein tur-returpris om du tar denne. Ca 30 RM vei meiner eg me betalte (budget, bestilt av hotellet vårt) dit, me måtte betale ein del meir på returen. Hop-on-hop-of-bussen kan også anbefales, denne stoppet ved KL Tower, China Town og fleire andre intressante plasser.
Bruker du kindle, kan du hente ned gratis leseprøver på ein rekke guidebøker frå amazoon.