God fredag fra Kuala Lumpur

Futura

ScanFlyer Gold
Det nærmer seg lunsjtid her i KL og nå skal vi ut å bese Batu Caves, først med Monorail, som går utenfor hotellet, til KL Sentral, så linje 1 derfra. Etter det får vi se hva vi gjør. Forhåpentlig et bad i bassenget i 25 etasje her på Hilton Garden in South når vi kommer tilbake.
Ha en fin dag hvor enn du er.

Halla fra Knausen.. Her er det virkelig tåkete fjellsteming utenfor og junior må bli hjemme en dag til så antibiotikaen får slått til. Peisen brenner i alle fall og kaffen skal snart kvernes.

Denne helgen blir ganske så flott.. 9 kilo snøkrabbe ble levert på døren i går kveld og senere skal jeg ned på CC og hente to kasser med Ch. Sénilhac Haut-Médoc 2015 som jeg fikke bestilt de får minuttene de var tilgjengelige. Fredager ass...

God morgen fra kontoret nær der SudC skal hente vin. Litt klassisk kontorering venter, også satser på innboksen er ryddet til lunsj, så det blir en kort dog. Koreansk i kveld, som jeg ikke har laget før, men ser ingen grunn til at jeg ikke skal "ace" det og. Ha en fin dag

God morgen fra Majorstuen. Møtefri dag og hjemmekontorering i gråværet. Gaustablikk venter i ettermiddag. Ski, peis og kos. Godt med variasjon; forrige fredag gledet jeg meg til EVA Air og Taipei.

God ettermiddag fra Krabi og hengekøya. fin tur med Sas A350 til Bangkok, med en sørligere rute over India enn vanlig. I morgen avgårde til offline nasjonalpark, i fjor kom vi særdeles tett på elefanter, apekatter og Hornbills er også blant de `fastboende.

God fredag ja. Trodde jeg hadde bestilt samme vin som Sud, men fikk i går melding om leveringstrøbbel. Uansett er det and som står på menyen og da blir det pinot noir. Den franske er riktignok utenfor budsjett om dagen. Ja til høyere rente så vi «vanlige» folk får råd til skikkelige flyturer og bra vin igjen.

God morgon från Nyköping, idag påbörjar jag min migrering till Tyskland genom att köra till Nynäshamn och ta färjan till Gdansk. Känns lite märkligt faktiskt men blir helt klart intressant att få prova på livet på kontinenten. Ha en fin dag allesamman!

Hallo fra et regntungt Tønsberg. Lite vinbestillinger her, vinskapet er fult og vel så det og det er lavt forbruk da jeg er eneste som ikke er midlertidig tørrlagt i heimen.
Det jobbes litt men motivasjon og innsats er lav da resultater av nedbemmaning ikke ventes før mandag/tirsdag...

Hei fra Forus. Fredagsstemning på kontoret og man begynner å bli klar for helg. Ligger an til datenight med restaurant og konsert med den vordende mor i kveld.

Ha en god helg!

Best fredag fra Ris. Nok sne ute nå - men med «Sedici» eller 16 på bilen så kommer man seg frem. Hyggelig og knallgod lunsj med et ekspanderende flyselskap på Lille Amerika, Bislett i formiddag:-) Her hjemme er det også fulle vinskap… så da skulle ettermiddagen og kvelden være reddet.

Hau hau .. 15 grader og tett tåke i mørket under skauturen i morges. Pelsdotten var uanfektet .. Godt med et par dagers temperaturstigning, men det varer ikke så lenge.

Kontoreringsaktiviteter her også, og må vel begynne på årets første reiseregning også. Nok å henge fingrene i, men klokken 15 precis stenges kontoret for helgen.

God fredag fra Tayrona, Colombia. Fantastisk land og god temp. Januar en fin måned å komme seg vekk fra fedrelandet

Back