Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Men vi må vel kanskje regne med at de kongeliges reiseruter er statshemmeligheter av sikkerhetshensyn?
Originally posted by CK
Jeg vil tippe Lufthansa.
Aftenposten har forøvrig et stort oppslag i papirutgaven i dag om hva det har kostet. Noe jeg kanskje hadde ventet i se i Klassekampen eller Dagbla' men ikke i konservative Aftenposten.
67% av landets journalister tilhører venstresiden av politisk oppfatning. Det er vel grunn til anta at noen av dem er ansatt i Aftenposten og.Originally posted by litt-amatør
Originally posted by CK
Jeg vil tippe Lufthansa.
Aftenposten har forøvrig et stort oppslag i papirutgaven i dag om hva det har kostet. Noe jeg kanskje hadde ventet i se i Klassekampen eller Dagbla' men ikke i konservative Aftenposten.
Det er vel ganske lenge siden Aftenposten kunne karakteriseres som konservativ?
Originally posted by OJB
67% av landets journalister tilhører venstresiden av politisk oppfatning. Det er vel grunn til anta at noen av dem er ansatt i Aftenposten og.Originally posted by litt-amatør
Originally posted by CK
Jeg vil tippe Lufthansa.
Det er vel ganske lenge siden Aftenposten kunne karakteriseres som konservativ?
Selv Aftenposten er ikke lenger det den en gang var etter min oppfatning.
Originally posted by Bizflyer
Nå har jeg ikke lest Aftenposten i dag. Men jeg går ut fra at de ikke nevner et eneste ord om hvor mye den norske eksporten til Sør-Korea øker pga et slikt besøk. De kongelige er jo viktige døråpnere, og akkurat derfor er det en rekordstor skare norske næringslivsfolk med på lasset.
Jeg mener å ha lest et sted at man hadde regnet ut at på Kong Olavs reiser ble eksporten øket med 9 kr for hver krone brukt på appanasje. Da må det jo bli riktig lønnsomt nasjonaløkononmisk sett!
Så sett i lyset av det, så blir hyling om noen businessclass billetter direkte smålig!! Det skulle jo tatt seg ut at næringslivsfolket fløy business og så satt Håkon og Mette Marit bak på turistklasse! Ser dem for meg på midtseter blandt andre turister!![]()
Jeg har sagt det før her; Journalister som skriver slike artikler må være av den typen som kun får lov til å reise turistklasse selv, og derfor er misunnelige på andre som kan reise business.
BFld
Originally posted by MartinL
Krompen er vel som snytt ut av sin bestefar med samme nøysomheten. Tror han personlig bryr seg glatt om hvilken klasse han selv flyr på. Da er det vel værre med morra hans![]()
Originally posted by CK
Jeg vil tippe Lufthansa.
Aftenposten har forøvrig et stort oppslag i papirutgaven i dag om hva det har kostet. Noe jeg kanskje hadde ventet i se i Klassekampen eller Dagbla' men ikke i konservative Aftenposten. Aftensposten skriver at "selv om remm kongelige ikke fløy First Class, men BARE business, kom billettene på over 40.000" So what? Kongehuset har sine egne budsjetter og bruker vel sine egne penger på samme måte som en annen bedrift. GI REMM KONGELIGE BBJ NÅ!!
Originally posted by Tommy777
Originally posted by CK
Jeg vil tippe Lufthansa.
Aftenposten har forøvrig et stort oppslag i papirutgaven i dag om hva det har kostet. Noe jeg kanskje hadde ventet i se i Klassekampen eller Dagbla' men ikke i konservative Aftenposten. Aftensposten skriver at "selv om remm kongelige ikke fløy First Class, men BARE business, kom billettene på over 40.000" So what? Kongehuset har sine egne budsjetter og bruker vel sine egne penger på samme måte som en annen bedrift. GI REMM KONGELIGE BBJ NÅ!!
Kan ikke være LH om de reiser direkte fra FRA til ICN, den lander jo på formiddagen. Asiana lander direkte fra LHR i 3 tia. Dersom de velger flere stopp via PVG eller NRT kan de lande på kvelden. Tipper at de reiser med SAS til NRT og derfra videre til ICN
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.