Dårlig lys, manglet kamerafot, mye ISO..., but anyway....; slik så det ut da WF573 tok av fra KVB mot BGO 19. november like etter 16:00^_^
Vil jo ikke ødelegge inntrykket her inne, men dette var det beste jeg fikk til med armene tett inntil kroppen, noen tusen ISO og å trykke på utløseren på utpust
4 fly, og 4 forskjellige typer på en gang på kvernberget?! Det går jo ikke?
I dag var det faktisk det
1 Airbus 319-112 OY-RCI fra Atlantic Airways.
1 Dash 8-300 LN-WFT fra Widerøe
1 Dash 8-400 LN-WDJ fra Widerøe
og en halvsjuk 737-700 LN-TUF fra SAS (som gikk tom tror jeg)
Et par fra Widerøe stod parkert og ventet på sine passasjerer henholdsvis til Bergen og Stavanger/Kristiansand. Flyene på disse rutene i dag var LN-WFC og LN-WFU.
Da har Photobucket skapt seg vrang, så nå er det Flickr (burde gjort det for lenge siden, men sånn er det...).
Her er i alle fall et bilde jeg tok tidligere i uken, da LN-SEA besøkte Kvernberget i Kristiansund sammen med Jonas Gahr Støres innleide Airbus Helicopters EC130 LN-OPJ
Har hatt en maskin parkert på flyplassen her et par døgn nå, etter at den kom fra Bodø.
Gulfstream Aerospace Corp. G-VI (G650) reg. N47TR.
Reg.forteller ingenting annet enn at det er Bank of Utah Trustee i Salt Lake City som eier maskinen.
Kan det være en Russisk oligark som ferierer igjen tro?
Det var "heftig" business jet-trafikk her sist han og hans følge var i området både med fly, yacht og eget forsyningsfartøy.
Da ble det fløyet bekjente, foretningsforbindelser og et fly ble chartret for å hente italienske pizzakokker oppover.
Ska itj stå på pæng nei...
En av i alt 12 (eller var det 13) flighter fra AirItaly med italienske militære mannskaper til øvelsen Trident Juncture. SSL27099 by Svein Ludvigsen, on Flickr
Et strobe leadlight i øst, med røde PAPI i bakgrunnen SSL27062 by Svein Ludvigsen, on Flickr
1.1.21 startet NAX ruteflyging mellom OSL og KSU.
3.1. hadde vi besøk av SE-RPI med en kjenning bak spakene
Egne foto. IMGP6206 by Svein Skotheim Ludvigsen, on Flickr
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.