Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det noen endringer her i 2017, eller blir det likt som i 2016?
Korean Air from mid-June 2019 once again schedules seasonal charter service to Norway, in partnership with KALTour. From 14JUN19 to 09AUG19, Airbus A330-200 to operate Seoul Incheon – Oslo route once a week.
KE9915 ICN1130 – 1515OSL 332 5
KE9916 OSL2110 – 1405+1ICN 332 5
HanJin Kal Tour planlegger å gjenoppta charterflyvningene til Norge fra juli 2022 med Korean air.
Ser ut som de 2024 øker kapasiteten ved å sette inn 777-300ER, i følge Seafoodflyer på Instagram.
Er det 3 maskiner i uka mellom Seoul og Oslo nå da? 2 med Air Premia (tirsdag og torsdag) og Korean (onsdag)? Stort charter volum.
Det er nok etter behov for fuel, siden de må fly rundt Russland.
https://www.aeroroutes.com/eng/250414-kens25chrSeoul Incheon – Oslo
KE9987 ICN1230 – 1925OSL 77W 06JUL25
KE9987 ICN1115 – 1810OSL 77W 7 13JUL25 – 07SEP25
KE9988 OSL2010 – 1515+1ICN 77W 7 13JUL25 – 07SEP25
KE9988 OSL2055 – 1555+1ICN 77W 14SEP25
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.