R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 3 May 2017 #1,721 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Her ser du Vadsø Cecilie Hilsen en som kommer fra sørsiden av Varangerfjorden Espen Attachments P5180151a.jpg 120.2 KB · Views: 168 P5180176.jpg 126.4 KB · Views: 156
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Her ser du Vadsø Cecilie Hilsen en som kommer fra sørsiden av Varangerfjorden Espen
CFM ScanFlyer Crusty 3 May 2017 #1,722 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da forsøker jeg med en flyplass fra oven som nok blir løst kjapt. Attachments IMG_0160 (1024x576).jpg 340.7 KB · Views: 153
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da forsøker jeg med en flyplass fra oven som nok blir løst kjapt.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 May 2017 #1,723 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det skulle ikke være Sumburgh, vel?
CFM ScanFlyer Crusty 3 May 2017 #1,724 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jo det skulle vel det. Ikke så overrasket over at du tok den Bildet tok jeg igår morges.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jo det skulle vel det. Ikke så overrasket over at du tok den Bildet tok jeg igår morges.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 May 2017 #1,725 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Dette er ikke fra i går eller i overigår, men det er vel fullt mulig å identifisere for det
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Dette er ikke fra i går eller i overigår, men det er vel fullt mulig å identifisere for det
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 3 May 2017 #1,726 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg går for Røros lufthavn, ENRO. Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 May 2017 #1,727 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Du gjør vel det, du. Det gjør du klokt i for det er nettopp Den nesten himmelske freds plass.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Du gjør vel det, du. Det gjør du klokt i for det er nettopp Den nesten himmelske freds plass.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 3 May 2017 #1,728 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Flott bilde Kjell Oskar Da tar jeg oppgaven videre hit. Espen Attachments P5050052a.jpg 112.3 KB · Views: 146 Last edited: 3 May 2017
Gandalf ScanFlyer Silver 4 May 2017 #1,729 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Dette er det gamle tårnet på Kastrup. Mvh,
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 4 May 2017 #1,730 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det stemmer! Din tur Espen
Gandalf ScanFlyer Silver 4 May 2017 #1,731 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Takker! Så, hvilken lufthavn er dette da? Mvh, Attachments Tall TWR.png 280.2 KB · Views: 126 Last edited: 4 May 2017
Edvard 一期一会 4 May 2017 #1,732 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Vancouver Harbour Control Tower (CXH) Sjøflyhavn. Står på toppen av det 30 etasjer høye Granville Square bygget, 10 meter høyere over bakken enn BKK ATC.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Vancouver Harbour Control Tower (CXH) Sjøflyhavn. Står på toppen av det 30 etasjer høye Granville Square bygget, 10 meter høyere over bakken enn BKK ATC.
Gandalf ScanFlyer Silver 4 May 2017 #1,733 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er helt korrekt, Edvard. Det er verdens høyeste kontrolltårn. Her er det i all sin høyde, på toppen av det høyeste bygget: Du sitter i hot seat der nå, take it away! Mvh,
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er helt korrekt, Edvard. Det er verdens høyeste kontrolltårn. Her er det i all sin høyde, på toppen av det høyeste bygget: Du sitter i hot seat der nå, take it away! Mvh,
Edvard 一期一会 4 May 2017 #1,734 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Runway 13 clear for takeoff.
K KnutW ScanFlyer Rusty Medlem 4 May 2017 #1,735 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Namche Bazaar?
O oy-viv ScanFlyer Silver 4 May 2017 #1,736 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det kunne godt ligne LUA-Lukla-, eller Hillary Tensing airport, som den også hedder, men så vidt jeg husker er den asfalteret! Edit.: det kan muuuligvis være Syangboche, men den taget vist kun helikoptere!? Last edited: 4 May 2017
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det kunne godt ligne LUA-Lukla-, eller Hillary Tensing airport, som den også hedder, men så vidt jeg husker er den asfalteret! Edit.: det kan muuuligvis være Syangboche, men den taget vist kun helikoptere!?
Edvard 一期一会 4 May 2017 #1,737 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass KnutW said: Namche Bazaar? Click to expand... Noe upresist, men hadde gitt godkjent på den, om ikke oy-viv hadde slengt inn en Edit i siste liten. Namaste! Syangboche Airport (SYH) like over Namche Bazaar, Nepal. oy-viv er neste. :up: https://www.youtube.com/watch?v=roWiJYoevxU&t=20s
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass KnutW said: Namche Bazaar? Click to expand... Noe upresist, men hadde gitt godkjent på den, om ikke oy-viv hadde slengt inn en Edit i siste liten. Namaste! Syangboche Airport (SYH) like over Namche Bazaar, Nepal. oy-viv er neste. :up: https://www.youtube.com/watch?v=roWiJYoevxU&t=20s
P pingo ScanFlyer Silver 4 May 2017 #1,739 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Så har jeg en opgave. Hvilken flyplads: Attachments Billede 2.JPG 450 KB · Views: 39
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 5 May 2017 #1,740 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Franz Josef Strauss - MUC Scooter01