Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Det er helt rett. Kunne jo sagt at det var tatt med normalobjektiv gjennom et vindu fra en kafeteria..., men jeg mente at et stort fly med en stor BU-trapp i utgangspunktet var et greit sted å starte med ;)
Hele bildet får jeg ikke lagt ut før jeg er hjemme seint i kveld...
Din tur, KOG

Her er bildet, ja hvordan skulle jeg kroppet det for å vise hvilken flyplass, snuta med skogen i bakgrunnen? Jeg mener fortsatt at vinkelen bildet er tatt i, og størrelsen på trappen med BU merker på gir en god pekepinn. Så store trappebiler hadde ikke BU mange steder. Både Værnes, Bardufoss og Evenes var selvsagt gode forslag, men i 1994 ga ikke mange av de slik utsikt fra et vindu?
Bildet er tatt 11.februar 1994, kanskje første dagen av det som ble daglige anløp av UA 747 til og med 28.februar.

Attachments

• N4728U-11-02-1994-1.jpg
    N4728U-11-02-1994-1.jpg
    100.8 KB · Views: 246

Her er bildet, ja hvordan skulle jeg kroppet det for å vise hvilken flyplass, snuta med skogen i bakgrunnen?

Med den kunnskapen noen her har skulle det f. ikke forundre meg om noen hadde kjent igjen de granene fra før utbyggingen..^_^

Tilbake på sporet. Det er ikke Taipei, men er det Taiwan Taoyuan International Airport?

B9T19Z_qDfnVZwRE8dmu0MT3mYTseKy6RpvKyPvutVuBKGrkoqcVeriVeZv734U4ZBo999wSRwOXBcRmJ10iQeVW2RxMF_s1ID5gnOve97u-640CWScENprvJljmbi_oH4YN5Mod3fCVmD5meIcvZbv3CwWCQ9ebZOBvhXUbyVWfVyLjilWROAuGVPOzhDRytgI38eHHW7RGn-X6AWyeMdNDBJJoUECmlnuz8UjuFrqh5TvAxc1un-lzFhpJrG2p5tFJ2F6nz9mCFxSQmhPsOPD6IJygi46HoIG1trmDNOmDByIDjX04khMT8TsHyhbI1eATqZvguhTkl9hVEnL2mqM-5xHYJ7zc8Kol7ep0Y7WZtzVF3qJZNl1ZFsTRckRQh7Aos6K4EILD5E2MEyOl6R9evUyPyagg69zI6sDztQIdviX70-yoIF6ZyXRRdhO7OChau2LGNYor6ax8m1DAJyrl8Q_aOgldGYn8Y7MCcDZdbNp90tbRLLfRr25OpOM-fd0gcQU_gtly1fbab3lylv-yJUjOrOl4bmLz1qcWK8iHDrFFRFS6uzKDZ7PXC9F_ALSNQuHYcyh2jTWK8xw_QKlJRfu9i1hGds4uEqkAV4NRMnQAlnfVNOA61JSwQ8fvDvv1AzhCmqLcwOyW__qDRpx07gLJhGB_WyaRtMtdMjo=w1712-h961-no

Får komme med et hint da: En modell av terminalbygget. Det er mulig svaret står der, om noen kan kinesisk.

Siden ingen har kommet frem til svaret, legger jeg ut fasit og setter oppgaven fri.

Riktig svar er Kaohsiung International Airport (KHH), som er Taiwans tredje travleste, etter de to i Taipei-området som det ble gjettet på (TPE og TSA).

Da griper jeg sjansen til å gjøre det vanskelig (eller lett) alt ettersom.

IMAG0106 (2).jpg

Tehran Mehrabad International Airport/THR

Sent from my iPad using Tapatalk

Status
Not open for further replies.
Back