Råtipp: Boeing/United demo 767-200 på Fornebu i 1982(?)
Det er helt rett. Kunne jo sagt at det var tatt med normalobjektiv gjennom et vindu fra en kafeteria..., men jeg mente at et stort fly med en stor BU-trapp i utgangspunktet var et greit sted å starte medDa er det vel muligens på Gardermoen da den het GEN i forbindelse med OL i 1994. Det er veldig då flyplasspesifikke detaljer her, Fellowship.
Regler:
- Den som har oppgaven legger ut et bilde eller video tatt av en flyplass - eksteriør, interiør, rullebane eller hva man finner for godt, men det skal være mulig å identifisere flyplassen.
- Svaret bør gis med navn og gjerne med kode(r) for presisjon, f.eks. er OSL feil for Gardermoen før 8. oktober 1998, men Gardermoen er riktig.
- Alle kan gjette ett sted hver før det blir bekreftet aller avkreftet av den som la ut oppgaven. De kan så gjette igjen.
- Kun den som la ut bildet kan bekrefte at det er riktig.
- Den som gjetter riktig får så turen med å legge ut ny oppgave eller vedkommende kan sette oppgaven fri.
- Etter 24 timer uten noen riktige forslag skal et hint legges ut.
- Har ingen løst oppgaven etter 48 timer settes oppgaven fri.
- Om den som har oppgaven ikke legger noe ut på 48 timer settes oppgaven fri.
OSL igjen? Parken utenfor, på vei til Radisson Blu?
Det er ikke TaipeiJeg tipper Taipei!?
Det skjønner jeg godt! Har holdt på å gjøre det samme selv noen ganger. Men veldig gøy, og ikke minst lærerikt! Har allerede oppdaget mange flytyper jeg ikke ante eksisterte.
Helt enig!
Jeg har selv lagt ut et bilde i feil tråd, men fikk slette det før alle (bortsett fra LN-KOG) så det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.