• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Kimser ikke i det hele tatt, har faktisk gått til det (drastiske?) skritt å bestille billett på siste fly ut!:up:

Så det var altså ikke Narvik likevel..?

Nuvel, hvor er dette:

Attachments

• Flyprat6.jpg
    Flyprat6.jpg
    115.9 KB · Views: 233

Men i all verden, har hele gjengen enten dratt på hytter og fjell uten dekning eller blitt kidnappet av kone/samboer på en "hyggelig" lørdagshandel hos IKEA, storsentre og annen djevelskap..? Ikke ett eneste ørlite tynt håpløst forslag en gang?

Nuvel, det er på tide med et hint; Ingen småflyplass, 3600 x 60 meter betong ca 3 mil øst for sentrum av byen med snaue to millioner innbyggere.

Men i all verden, har hele gjengen enten dratt på hytter og fjell uten dekning eller blitt kidnappet av kone/samboer på en "hyggelig" lørdagshandel hos IKEA, storsentre og annen djevelskap..? Ikke ett eneste ørlite tynt håpløst forslag en gang?

Nuvel, det er på tide med et hint; Ingen småflyplass, 3600 x 60 meter betong ca 3 mil øst for sentrum av byen med snaue to millioner innbyggere.

Ikke på IKEA så jeg har ingen unnskyldning, skal vi prøve på Houston...?

Det var i allefall et forslag, og egentlig ikke noe dårlig heller; banelengdene og innbyggertallet er omtrent identiske og Houston ligger også tre mil utenfor sentrum. Men denne ligger som nevnt øst, HDG 090 fra sentralstasjonen i byen til tårnet på flyplassen. Det får være neste hint; retning øst.

Last edited:

Den ser kjent ut, men jeg klarer ikke koble. Tenkte først Tegel, men den ser jo ikke slik ut, der er det heksagon.

Var visst ikke så lett denne, dere får få litt mer av terminalen og tårnet:

PS: Azerbaijan A320'en er ikke på hjemmebane.

Attachments

• DSC_1896 (2).jpg
    DSC_1896 (2).jpg
    116.3 KB · Views: 167

Da prøver vi denne:

http://i.imgur.com/XK1l15z.jpg

XK1l15z.jpg

Hvor hadde jeg dette for meg selv?

attachment.php

Attachments

• Helsinki.JPG
    Helsinki.JPG
    134.4 KB · Views: 305

Siden ingen bet på snubletåden kan jeg vel ta med at dette er den eneste loungen jeg har sett surfing fra.

Siden ingen bet på snubletåden kan jeg vel ta med at dette er den eneste loungen jeg har sett surfing fra.

Var aldri i noen lounge der, men Denpasar/DPS lå vel nære stranden, så da prøver jeg å svare det.

Status
Not open for further replies.
Back