Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Jeg får gi et par hint til:

- Jeg er her på tur "The Scenic Route" mellom Kiel og Hamburg.

- Flyplassen er aktiv i dag, GA og luftsport.

Med god hjelp av Google earth tipper jeg
Itzehoe Hungriger Airport
(EDHF)
Lignet i fugleperspektiv ihverffall

Med god hjelp av Google earth tipper jeg
Itzehoe Hungriger Airport
(EDHF)
Lignet i fugleperspektiv ihverffall

Det er korrekt, eller ihvertfall nesten. Den heter "Hungriger Wolf", ikke spør meg hvorfor. I dag et sted for småfly og luftsport.

http://www.flugplatz-hungriger-wolf.de/index.html

Opprinnelig base for UH1 helikoptre "Heeresfliegerregiment 6", altså den tyske hæren sine transporthubschräuber.

HuWo-Wolf.JPG

VAD.jpg

Oppdaget stedet ved en tilfeldighet da jeg kjørte forbi på tur til alpene, hadde aldri hørt om stedet før. Og nå fikk jeg sjansen til å teste på dere om jeg hadde rett i at dette var en skikkelig nøtt.:stir

Over til LN-JON :D

Last edited:

Det er korrekt, eller ihvertfall nesten. Den heter "Hungriger Wolf", ikke spør meg hvorfor. I dag et sted for småfly og luftsport.

Det er fordi strekket på Bundestrasse 77 forbi flyplassen heter Hungriger Wolf

Takk Wig-Wag

Da forsøker jeg meg med dette bildet. En flyplass jeg har besøkt mange ganger de siste årene.
Kanskje ikke alt for vanskelig, men vi får se

Attachments

• flyprat2.jpg
    flyprat2.jpg
    64.7 KB · Views: 218

Kanskje litt vanskelig likevel.
Da gir jeg noen ledetråder;

- Vi skal sørøstover
- Flyplassen er landets største på alle måter.
-Bildet er tatt 20. januar 2015. Bildet hadde sett annerledes ut i dag pga utbygging.

Husk ledetråden

- Flyplassen er landets største på alle måter.

Bildet tyder vel på at det ikke akkurat er JFK vi ser

Det er korrekt.
Det bygges ny ankomsthall slik at de får plass til enda mer taxfree. Nesten ferdig i desember

Over til deg,eql1zr

Last edited:

Det er korrekt.
Det bygges ny ankomsthall slik at de får plass til enda mer taxfree. Nesten ferdig i desember

Over til deg,eql1zr
Jeg har flydd til/fra den flyplassen én gang i februar 2016, mener å huske at byggingen var i gang da, i alle fall på innsiden av terminalen.

Hvor er denne avgangshallen:

83E7AnhRgfPM_ayZ72UG7Tx5HL55h7pLW_IFLgL7ehfhLFB9VnTRC8WzvIvQyThmKgQr00mluqXQO4Vv5YGpZHAHYXqwUNcrNo9XL_JQhYrP3Y7lCUpDyUQ2tYXwNWQSENn1ezFXZ63X8DI-grWsJoGJvdZbVbk9DF5eCaTZGmw0aOCKdNf74Ry3HZv5GO7sfQK5LuTznQfgtWnBPIue7vo2Qo6Bmjv2oCZgqgxMM0-HgIhYCZRgorO3HrC_GPrfrnlVXFOHaCV5EcLEvfMuK71L5IPm1PLwfF4VrlYWY4e8vKMGFssApYk_BtVJC1AjVHZfCbP4INkQhshWDcYCP_DDfB6g4JRKUWFwAcuIfY5mKUm9JwI0qxpvcBG3Cf0fw4wtg20ChyOFz6-6A8xxO0t7nWvkkj2b_A4GFKALD6vPyUfocZeZT2N_49JmRejER1A0p5ppg7mJVZVmmMjMxjbUtiRphzoZNqRVA7XEEJz1EHK8XoDglKi_w4ETL5-hdFvDb2S7FAGuP2BbOvb_hve6CgeTaL50eoue1hWi6evGA7Z7N464ObqiKs8IEfZ5s_AFyp3vGuqU072BR0qD1cqt5VbOmojBi3wWGPTWdaB50KjiXT6ZwQ=w1700-h962-no

Kan det være flyplassen i Belize? BZE.

Sent from my iPad using Tapatalk

Georgetown GCM, Cayman Islands da?

Sent from my iPad using Tapatalk

Det er i Belize. Hvis det ikke er BZE, så er det vel Sir Barry Bowen Municipal Airport (TZA) - kanskje.

Status
Not open for further replies.
Back