Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Tja? Hvor er vi nå?

Attachments

• fd.jpg
    fd.jpg
    113.1 KB · Views: 312

Hei, takker! Nei, dette var ærlig og redelig, det var jo godt med hint i form av britisk-reg. Ford Transit, Eastern JS-42, CHC-hangar osv. for ikke å snakke om selve KLM ERJ'en. Når det i tillegg tydeligvis ikke er på en stor flyplass alá Birmingham, Manchester e.l. var det ikke så mange igjen å velge mellom. Jeg er ganske ny her på forumet og tenkte ikke engang på muligheten for å sjekke turene dine via flightdiary, men det er jo noe å tenke på neste gang...

Prøvde å legge inn et bilde, men "upload failed", så er det noen som føler seg kallet er det bare å klinke til. Skal prøve igjen i morgen fra en annen og bedre PC hvis ingen griper sjansen i kveld.

/KnutW

Last edited:

Hei, takker! Nei, dette var ærlig og redelig, det var jo godt med hint i form av britisk-reg. Ford Transit, Eastern JS-42, CHC-hangar osv. for ikke å snakke om selve KLM ERJ'en. Når det i tillegg tydeligvis ikke er på en stor flyplass alá Birmingham, Manchester e.l. var det ikke så mange igjen å velge mellom. Jeg er ganske ny her på forumet og tenkte ikke engang på muligheten for å sjekke turene dine via flightdiary, men det er jo noe å tenke på neste gang...

Prøvde å legge inn et bilde, men "upload failed", så er det noen som føler seg kallet er det bare å klinke til. Skal prøve igjen i morgen fra en annen og bedre PC hvis ingen griper sjansen i kveld.

/KnutW

Retorikk er definitivt bra greier :)

Nytt bilde.
Hvilken flyplass kan dette være

Attachments

• DSC_1445.jpg
    DSC_1445.jpg
    93.8 KB · Views: 258

Jeg slites mellom tysk mellomkrigsarkitektur og sovjetisk etterkrigs, men gjetter på Bremen.

Jeg syns det så litt østeuropeisk Derrick epoken ut, som LN-KOG var inne på.
Men kan jo også se litt britisk ut. Typ 40/50 tallet. Men britene har vel ikke hvite skilter bak på personbiler? (selv om det kan se ut som om bilen er høyrerattet....)

24 timer har gått, jeg tror ett hint behøves =)

LN-JON og jeg har delt litt oss imellom på denne oppgaven, så jeg svarer på hans vegne. Hintet får bli at LN-KOG's arkitektoniske resonnement er nesten innertier, men han havnet for langt mot vest.

Nei, du tok jo Gatow her i tråden for en liten stund siden, og dette er bygget av noen noe helt andre enn RAF. På den annen side er du ikke så fryktelig langt unna...

Last edited:

Da saster jeg på Finow som var en sovjetisk base, men nå er et museum.

Godt forslag, og du er definitivt på riktig spor. Men du må sydover fra Berlin, ikke nordover.

Status
Not open for further replies.
Back