Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Da forsøker jeg denne. Det er mulig det er for lite å se av flyplassen, men vi får se...

Attachments

• DSCN0275.jpg
    DSCN0275.jpg
    96.2 KB · Views: 233

Kanskje du skal vente til dommeren sier det er OK, jeg er bare enig med deg, jeg... :)

Helt i orden folkens, Finsterwalde er riktig. Bygget av Sovjet før DDR ble Det Det Var og restaurert i 2003.

For dere som skulle ha interesse av det så finner dere en hel haug med østeuropeiske sovjet flyplasser her: http://www.mil-airfields.de/

Den designen vi ser på bildet der ser dere igjen på ganske mange av de flyplassene i Tyskland.

Dette ser ut som en 787 et sted rundt middelhavet, prøver med Barcelona.

Høyner med Athen. Grekerne og syd øst europerne har vel slike røde og hvite ting i søkk å kav på flyplassene?

PS: Noen som ser hva selskap det flyet der er?

PS: Noen som ser hva selskap det flyet der er?

Det ser ut som han sitter inni en Norwegian 787 og ser ut på en Luxair 737. Tipper derfor også BCN, men det har alt noen andre gjettet

Tror vi er på de Canariske øer. Gætter på Tenerife syd , TFS.

Det ser ut som han sitter inni en Norwegian 787 og ser ut på en Luxair 737. Tipper derfor også BCN, men det har alt noen andre gjettet

Det er riktig at jeg satt inni en 787 fra Norwegian (LNA, Sonja Henie). Jeg husker ikke hvilket flyselskap flyet i bakgrunnen var fra, men det ser ut som Lux Air som Someone sier.

Status
Not open for further replies.
Back