Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Koh Samui?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Eller Trat/TDX?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ingenting tilgjengelig her. Fritt frem!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Da tar jeg den. Denne er muligens i enkleste laget, men skitt au

Bloemfontein-Lughawe.jpg

PS: Det er ikke Fornebu

Et hint: Når man flyr nedover Vest-Europa, så flyr man ofte over eller i nærheten av denne flyplassen. Det har vært mye snakk om at den skal bli avlastningsflyplass for en annen flyplass som ligger en liten times bakketransport unna

Du beveger deg i rett retning fra Norge, men ikke langt nok...

Artig utfordring, har ikke funnet flyplassen ennå - MEN jeg fant Lufthansa sin L-1049 Constellation parkert på Tarmac på en annen Tysk Flyplass.

Legg vekt på vest og avlastningsflyplass innen en time fra en stooor flyplass.

Jeg har lett rundt alle stooore flyplasser i Europa, ikke minst LHR, men finner ikke noe som kan passe i England.
Hva med Wiesbaden i Tyskland? Det ligger ikke så langt unna Frankfurt.

Wiesbaden ligger vel kun 15-20 minutter unna FRA og det passer ikke med bygningene - jeg har holdt på å lete gjennom "flere byer I Belgia" og har utelukket Ganske mange I Nederland som var min andre tanke etter Roskilde. Har I grunn ikke sett saa mye paa U.K. da det ikke er "nedover I Europa". Bygningen ser Svensk ut og skogen kan være svensk, men det passer ikke med hintene....

Wiesbaden ligger vel kun 15-20 minutter unna FRA og det passer ikke med bygningene - jeg har holdt på å lete gjennom "flere byer I Belgia" og har utelukket Ganske mange I Nederland som var min andre tanke etter Roskilde. Har I grunn ikke sett saa mye paa U.K. da det ikke er "nedover I Europa". Bygningen ser Svensk ut og skogen kan være svensk, men det passer ikke med hintene....

Landet er nevnt i denne posten.

Lelystad (LEY/EHLE)

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Status
Not open for further replies.
Back