• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Koh Samui?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Eller Trat/TDX?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ingenting tilgjengelig her. Fritt frem!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Da tar jeg den. Denne er muligens i enkleste laget, men skitt au

Bloemfontein-Lughawe.jpg

PS: Det er ikke Fornebu

Et hint: Når man flyr nedover Vest-Europa, så flyr man ofte over eller i nærheten av denne flyplassen. Det har vært mye snakk om at den skal bli avlastningsflyplass for en annen flyplass som ligger en liten times bakketransport unna

Du beveger deg i rett retning fra Norge, men ikke langt nok...

Artig utfordring, har ikke funnet flyplassen ennå - MEN jeg fant Lufthansa sin L-1049 Constellation parkert på Tarmac på en annen Tysk Flyplass.

Legg vekt på vest og avlastningsflyplass innen en time fra en stooor flyplass.

Jeg har lett rundt alle stooore flyplasser i Europa, ikke minst LHR, men finner ikke noe som kan passe i England.
Hva med Wiesbaden i Tyskland? Det ligger ikke så langt unna Frankfurt.

Wiesbaden ligger vel kun 15-20 minutter unna FRA og det passer ikke med bygningene - jeg har holdt på å lete gjennom "flere byer I Belgia" og har utelukket Ganske mange I Nederland som var min andre tanke etter Roskilde. Har I grunn ikke sett saa mye paa U.K. da det ikke er "nedover I Europa". Bygningen ser Svensk ut og skogen kan være svensk, men det passer ikke med hintene....

Wiesbaden ligger vel kun 15-20 minutter unna FRA og det passer ikke med bygningene - jeg har holdt på å lete gjennom "flere byer I Belgia" og har utelukket Ganske mange I Nederland som var min andre tanke etter Roskilde. Har I grunn ikke sett saa mye paa U.K. da det ikke er "nedover I Europa". Bygningen ser Svensk ut og skogen kan være svensk, men det passer ikke med hintene....

Landet er nevnt i denne posten.

Lelystad (LEY/EHLE)

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Status
Not open for further replies.
Back