• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Ser veldig ut som Sheremetyevo (SVO) det her?

Da får vi prøve Domodedovo/DME

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det der er vel Vnukovo (VKO) like utenfor Moskva. Ser i alle fall slik ut på terminalbygningen.

Last edited:

Det der er vel Vnukovo (VKO) like utenfor Moskva. Ser i alle fall slik ut på terminalbygningen.

Det er Moskva Vnukovo. Bildet er tatt i 2013 mens Lufhansa fremdeles fløy dit. Nå har de flyttet til Domodedovo, såvidt jeg vet. Mulig det forvirret noen.

Da har det gått 48 timer og jeg legger ut en ny fra en annen flyplass i verden et sted

_IGP0015.JPG

Det kan hende du har i vært i Simferopol, men det har ikke jeg. Simferopol er feil.

Bah nå tror jeg at jeg vet det. Kan dette være fra da WF hadde rute fra MAN til BGO og følgelig sitter du i fronten til en WF-maskin rett før take-off fra MAN?

Last edited:

Bah nå tror jeg at jeg vet det. Kan dette være fra da WF hadde rute fra MAN til BGO og følgelig sitter du i fronten til en WF-maskin rett før take-off fra MAN?

Det er helt riktig. Det er WF203 og flyet er LN-WFD. Banen er den eldste av de to.

Da er det din tur.

Det er helt riktig. Det er WF203 og flyet er LN-WFD. Banen er den eldste av de to.

Da er det din tur.
Synd den ruten samt NCL ikke eksisterer den dag i dag :cry:

Uanz, over til poenget med denne tråden:

30061669871_5c560ec7dd_c.jpg

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back