dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 29 Sep 2016 #61 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Vancouver er korrekt. Kaffen var for å lure litt.
TriStar ScanFlyer Crusty Medlem 29 Sep 2016 #63 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Er det VP-C som er reg på det nærmeste flyet? I så fall tipper jeg Cayman Islands/GCM. Skudd i mørket... Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Er det VP-C som er reg på det nærmeste flyet? I så fall tipper jeg Cayman Islands/GCM. Skudd i mørket... Sent from my iPhone using Tapatalk
Someone Moderator Medlem 29 Sep 2016 #64 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass TriStar said: Er det VP-C som er reg på det nærmeste flyet? I så fall tipper jeg Cayman Islands/GCM. Skudd i mørket... Click to expand... Første setning er nok rett, men det skuddet ditt i mørket treffer ikke annet enn mørke. Og hvor ofte er en jet registrert på Cayman faktisk "hjemme"?
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass TriStar said: Er det VP-C som er reg på det nærmeste flyet? I så fall tipper jeg Cayman Islands/GCM. Skudd i mørket... Click to expand... Første setning er nok rett, men det skuddet ditt i mørket treffer ikke annet enn mørke. Og hvor ofte er en jet registrert på Cayman faktisk "hjemme"?
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 29 Sep 2016 #65 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Er det på NCE montro?
Someone Moderator Medlem 29 Sep 2016 #66 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Cecilie said: Er det på NCE montro? Click to expand... Det stemmer
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Cecilie said: Er det på NCE montro? Click to expand... Det stemmer
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 30 Sep 2016 #67 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da prøver vi med et innendørsbilde:
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 30 Sep 2016 #69 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass eql1zr said: Hong Kong/HKG Click to expand... Korrekt
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 30 Sep 2016 #71 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Brussel Nationaal BRU
eql1zr ScanFlyer Silver 30 Sep 2016 #72 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass LN-KOG said: Brussel Nationaal BRU Click to expand... Det er ikke Brussel
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass LN-KOG said: Brussel Nationaal BRU Click to expand... Det er ikke Brussel
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 30 Sep 2016 #75 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Concorde said: Beijing...? Click to expand... Tenkte det samme Men var litt for treg.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Concorde said: Beijing...? Click to expand... Tenkte det samme Men var litt for treg.
eql1zr ScanFlyer Silver 30 Sep 2016 #76 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Concorde said: Beijing...? Click to expand... Beijing (PEK) er riktig
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Concorde said: Beijing...? Click to expand... Beijing (PEK) er riktig
Concorde BA Concorde Sep 1998 30 Sep 2016 #77 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg har ikke mange bilder her så oppgaven gir jeg videre[emoji56] Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg har ikke mange bilder her så oppgaven gir jeg videre[emoji56] Sent from my iPhone using Tapatalk
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 30 Sep 2016 #78 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da drar vi vestover igjen
TriStar ScanFlyer Crusty Medlem 30 Sep 2016 #79 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da kan vi prøve med denne her da. Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da kan vi prøve med denne her da. Sent from my iPhone using Tapatalk
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 30 Sep 2016 #80 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er nok feil, Tristar