K KnutW Speedbird Concorde Medlem 31 May 2021 #4,241 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jutulhogget? Fritt frem hvis riktig.
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 31 May 2021 #4,242 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jutulhogget er helt riktig. Fantastisk utsikt på vei hjem fra Trondheim forrige uke og jutulhogget dukket opp - et av Nord-Europas største gjel / canyon. Fritt frem!
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jutulhogget er helt riktig. Fantastisk utsikt på vei hjem fra Trondheim forrige uke og jutulhogget dukket opp - et av Nord-Europas største gjel / canyon. Fritt frem!
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 4 Jun 2021 #4,243 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Siden jeg har vært på tur denne uka også, fortsetter jeg: Her er det litt av hvert å se, men hvor er vi nå? Attachments IMG_4084 (2).jpg 145.8 KB · Views: 270
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Siden jeg har vært på tur denne uka også, fortsetter jeg: Her er det litt av hvert å se, men hvor er vi nå?
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 4 Jun 2021 #4,244 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ute i vest ligger de Syv søstre og bader i solen på Helgelandskysten. Espen
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ute i vest ligger de Syv søstre og bader i solen på Helgelandskysten. Espen
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 4 Jun 2021 #4,245 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Helt riktig Espen, det er også mulig å skimte Mosjøen lufthavn, Kjærstad og tettstedet Mosjøen. Din tur!
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Helt riktig Espen, det er også mulig å skimte Mosjøen lufthavn, Kjærstad og tettstedet Mosjøen. Din tur!
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 6 Jun 2021 #4,246 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg ble så blendet av de vakre fjellene at jeg dessverre ikke registrerte at Mosjøen lufthavn også var med på bildet :lol: Billedutvalget er ikke det beste for tiden, men hvor er vi ute og flyr her? Espen Attachments Oppgave1.jpg 143.7 KB · Views: 229
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg ble så blendet av de vakre fjellene at jeg dessverre ikke registrerte at Mosjøen lufthavn også var med på bildet :lol: Billedutvalget er ikke det beste for tiden, men hvor er vi ute og flyr her? Espen
A Au66 ScanFlyer Blue Medlem 6 Jun 2021 #4,247 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg prøver med Rena flyplass, Landsørkje.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 7 Jun 2021 #4,248 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Det er det ikke. Det ligger en rullebane til høyre i bildet, og det vi ser under og foran helikopteret har nok hatt en tilknytning til denne. Espen
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Det er det ikke. Det ligger en rullebane til høyre i bildet, og det vi ser under og foran helikopteret har nok hatt en tilknytning til denne. Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 7 Jun 2021 #4,249 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Bardufoss kanskje...
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 7 Jun 2021 #4,250 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg får hive meg med: Sydenden av Fyresdal?
1 1944vintage ScanFlyer Gold 7 Jun 2021 #4,251 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ser for meg ut som en av de Svenske reserveflybasene. Opprinnelig ca 40 stykker, men hvem som er i bruk i dag vet jeg ikke. I så fall, tipper jeg et sted i Norrland.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ser for meg ut som en av de Svenske reserveflybasene. Opprinnelig ca 40 stykker, men hvem som er i bruk i dag vet jeg ikke. I så fall, tipper jeg et sted i Norrland.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 7 Jun 2021 #4,252 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Nei, vi er i Norge og det er snakk om det sentrale Østlandet. Espen
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Nei, vi er i Norge og det er snakk om det sentrale Østlandet. Espen
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 7 Jun 2021 #4,253 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Furuskogen, åsene og antydning til et stort vann svakt mot venstre = Eggemoen.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Furuskogen, åsene og antydning til et stort vann svakt mot venstre = Eggemoen.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 7 Jun 2021 #4,254 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Eggemoen er helt korrekt. Espen
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 11 Jun 2021 #4,255 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Fra Eggemoen til ....? Attachments IMG_4088 (2).jpg 186.1 KB · Views: 141
1 1944vintage ScanFlyer Gold 11 Jun 2021 #4,256 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Harstad - Hvis riktig > åpent for alle.
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 11 Jun 2021 #4,257 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Harstad er riktig
IL-2 ScanFlyer Gold 11 Jun 2021 #4,258 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hva er dette islagte da? Attachments vatn.jpg 112.9 KB · Views: 123
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 12 Jun 2021 #4,259 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hardangerjøkulen? Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 12 Jun 2021 #4,260 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg har mer tro på at det er Iešjávri - den største innsjøen i Finnmark.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg har mer tro på at det er Iešjávri - den største innsjøen i Finnmark.