WF-380 ScanFlyer Gold 7 Jul 2021 #4,282 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hint: Mellom Oslo og Amsterdam.
Someone Moderator Medlem 7 Jul 2021 #4,283 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ser veldig nederlansdk ut. Kan det være Groningen?
WF-380 ScanFlyer Gold 8 Jul 2021 #4,284 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Det er nederlandsk, men ikke Groningen. Vi skal nærmere Amsterdam, ikke noe spesielt kjent sted.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Det er nederlandsk, men ikke Groningen. Vi skal nærmere Amsterdam, ikke noe spesielt kjent sted.
IL-2 ScanFlyer Gold 8 Jul 2021 #4,285 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Wormerveer (Zaanstad)
WF-380 ScanFlyer Gold 8 Jul 2021 #4,286 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? IL-2 said: Wormerveer (Zaanstad) Click to expand... Korrekt, ligger nordvest for Amsterdam.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? IL-2 said: Wormerveer (Zaanstad) Click to expand... Korrekt, ligger nordvest for Amsterdam.
IL-2 ScanFlyer Gold 8 Jul 2021 #4,287 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ny vri! Hvilken øy? Attachments IMG_20190217_165543692~2.jpg 93.6 KB · Views: 323
Henshaw Galley Slave Medlem 9 Jul 2021 #4,288 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Med antagelse om at du har flydd QR fra OSL, så tok jeg en runde på Google Maps østover og det kan se ut som Hiiumaa i Estland. Fritt frem om jeg har funnet riktig øy
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Med antagelse om at du har flydd QR fra OSL, så tok jeg en runde på Google Maps østover og det kan se ut som Hiiumaa i Estland. Fritt frem om jeg har funnet riktig øy
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 2 Aug 2021 #4,290 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Her var det sommerstille - men jeg tar ansvar: Hvor er vi nå? Attachments Hvor er dette_Juli (2).jpg 119.3 KB · Views: 204 Last edited: 2 Aug 2021
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Her var det sommerstille - men jeg tar ansvar: Hvor er vi nå?
J jufix ScanFlyer Blue 2 Aug 2021 #4,291 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Cloudmaster said: Her var det sommerstille - men jeg tar ansvar: Hvor er vi nå? Click to expand... Folgefonna?
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Cloudmaster said: Her var det sommerstille - men jeg tar ansvar: Hvor er vi nå? Click to expand... Folgefonna?
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 2 Aug 2021 #4,292 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Riktig land - men ikke Folgefonna
S semmern ScanFlyer Gold 2 Aug 2021 #4,293 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Svartisen Fylle på med tekst.
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 3 Aug 2021 #4,294 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Det er ikke Svartisen
Gandalf ScanFlyer Silver 3 Aug 2021 #4,295 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hardangerjøkulen foreslår jeg.
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 3 Aug 2021 #4,296 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da har vi vært innom mange fine breer i Norge - men ikke den jeg fløy forbi forrige onsdag på vei inn for landing på RWY11.... Last edited: 3 Aug 2021
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da har vi vært innom mange fine breer i Norge - men ikke den jeg fløy forbi forrige onsdag på vei inn for landing på RWY11....
BU9001/V2.0 ScanFlyer Gold 3 Aug 2021 #4,297 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hmm, Kan jo være Øksfjordsjøkulen? Hvis riktig så har jeg ikke noe bilde for høæånden. :fly
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hmm, Kan jo være Øksfjordsjøkulen? Hvis riktig så har jeg ikke noe bilde for høæånden. :fly
Cloudmaster ScanFlyer Silver Medlem 3 Aug 2021 #4,298 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Øksfjordjøkelen er riktig - Skandinavias 10. største isbree og godt synlig for oss passasjeeer på venstre side før vi turner final til Rwy 11 på Alta.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Øksfjordjøkelen er riktig - Skandinavias 10. største isbree og godt synlig for oss passasjeeer på venstre side før vi turner final til Rwy 11 på Alta.
Someone Moderator Medlem 28 Jun 2022 #4,299 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Får vekke liv i denne for sommeren. Passe kornete så det ikke skal være alt for lett
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Får vekke liv i denne for sommeren. Passe kornete så det ikke skal være alt for lett
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Jun 2022 #4,300 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ikke så lett å se på telefonen, men jeg går for Notodden. Espen
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Ikke så lett å se på telefonen, men jeg går for Notodden. Espen