WF-380 ScanFlyer Gold 3 Jul 2015 #642 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Bildet er tatt på en flight fra San Fransisco til Amsterdam.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Bildet er tatt på en flight fra San Fransisco til Amsterdam.
Stone ScanFlyer Gold Medlem 3 Jul 2015 #643 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Pyramid Lake, Nevada?
WF-380 ScanFlyer Gold 3 Jul 2015 #644 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Pyramid Lake, Nevada, er aldeles riktig.
Stone ScanFlyer Gold Medlem 3 Jul 2015 #645 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Har dessverre ingen bilder lett tilgjengelig, så det er fritt fram.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Har dessverre ingen bilder lett tilgjengelig, så det er fritt fram.
A Are G EBD 3 Jul 2015 #646 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Antakeligvis en enkel sak, men gøy for de som ikke umiddelbart kjenner igjen indre-uggavika
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Antakeligvis en enkel sak, men gøy for de som ikke umiddelbart kjenner igjen indre-uggavika
K Kanon ScanFlyer Gold 3 Jul 2015 #647 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Saltholmen med Øresundbroa i bakgrunnen?
A Are G EBD 3 Jul 2015 #648 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Kanon said: Saltholmen med Øresundbroa i bakgrunnen? Click to expand... Bingo. Innflyvning mot København.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Kanon said: Saltholmen med Øresundbroa i bakgrunnen? Click to expand... Bingo. Innflyvning mot København.
K Kanon ScanFlyer Gold 4 Jul 2015 #649 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hvor tar vi av fra her? http://www.youtube.com/watch?v=P1_ZmSKXfV0
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hvor tar vi av fra her? http://www.youtube.com/watch?v=P1_ZmSKXfV0
K Kanon ScanFlyer Gold 4 Jul 2015 #650 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Kan gi ett lite hint: Svaret står tydelig i løpet av de første tre minuttene av videoen, gikk glipp av det i går kveld hehe. De som finner svaret kan legge ut ny oppgave uten å vente på bekreftelse av meg da flyplassnavn står i videoen.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Kan gi ett lite hint: Svaret står tydelig i løpet av de første tre minuttene av videoen, gikk glipp av det i går kveld hehe. De som finner svaret kan legge ut ny oppgave uten å vente på bekreftelse av meg da flyplassnavn står i videoen.
RedLine ScanFlyer Silver Medlem 4 Jul 2015 #651 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Vi er i Tokyo. Nærmere bestemt ved avgang fra Narita.
RedLine ScanFlyer Silver Medlem 4 Jul 2015 #652 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hvor er vi nå? Attachments IMG_2722_1024.jpg 13.6 KB · Views: 583
RedLine ScanFlyer Silver Medlem 5 Jul 2015 #653 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg sitter i sete 1a på SK4496
S Scandinavian ScanFlyer Gold 5 Jul 2015 #654 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da var kanskje ikke min første tanke om at dette var Isfjorden helt feil?
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da var kanskje ikke min første tanke om at dette var Isfjorden helt feil?
RedLine ScanFlyer Silver Medlem 5 Jul 2015 #655 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Scandinavian said: Da var kanskje ikke min første tanke om at dette var Isfjorden helt feil? Click to expand... Yes, vi er på vei inn Isfjorden. Tatt minutter før landing i LYR
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Scandinavian said: Da var kanskje ikke min første tanke om at dette var Isfjorden helt feil? Click to expand... Yes, vi er på vei inn Isfjorden. Tatt minutter før landing i LYR
S Scandinavian ScanFlyer Gold 6 Jul 2015 #656 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hvor er dette?
F fjasebase ScanFlyer Gold 6 Jul 2015 #657 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Du flyr vestover, og titter ut på MIA
S Scandinavian ScanFlyer Gold 6 Jul 2015 #658 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Korrekt *****
S Scandinavian ScanFlyer Gold 6 Jul 2015 #660 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jacksonville?