petter380 Powder hound Medlem 9 Jul 2015 #681 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Lysefjorden?
robertaas Helgeturekstremist Medlem 9 Jul 2015 #683 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Sognefjorden
RedLine ScanFlyer Silver Medlem 9 Jul 2015 #684 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? jufix said: Hardangerfjorden? Click to expand... Ja, vi er innerst i Hardanger. Bildet tatt fra SK908 den 3. mai i år.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? jufix said: Hardangerfjorden? Click to expand... Ja, vi er innerst i Hardanger. Bildet tatt fra SK908 den 3. mai i år.
J jufix ScanFlyer Blue 9 Jul 2015 #685 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jeg har ingenting på lager nå, setter oppgaven i fri!
O OttoL ScanFlyer Crusty Medlem 9 Jul 2015 #686 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? jufix said: Jeg har ingenting på lager nå, setter oppgaven i fri! Click to expand... Tar meg friheten: Denne tror jeg er rimelig enkel. Hvor har jeg akkurat tatt av fra?
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? jufix said: Jeg har ingenting på lager nå, setter oppgaven i fri! Click to expand... Tar meg friheten: Denne tror jeg er rimelig enkel. Hvor har jeg akkurat tatt av fra?
O OttoL ScanFlyer Crusty Medlem 9 Jul 2015 #688 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Kanon said: Vigra, Ålesund? Click to expand... Det er helt rett. Tatt fra LN-RPX på SK4139 på vei mot BGO en tidlig morgen.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Kanon said: Vigra, Ålesund? Click to expand... Det er helt rett. Tatt fra LN-RPX på SK4139 på vei mot BGO en tidlig morgen.
K Kanon ScanFlyer Gold 9 Jul 2015 #689 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hvor er vi her? Stort bilde her http://i.imgur.com/IwuGG6vh.jpg
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hvor er vi her? Stort bilde her http://i.imgur.com/IwuGG6vh.jpg
J jufix ScanFlyer Blue 9 Jul 2015 #690 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Narita? ****************
J jufix ScanFlyer Blue 9 Jul 2015 #692 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Fortsatt ingenting på lager, settes i fri!
F fjasebase ScanFlyer Gold 9 Jul 2015 #693 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Blir nok for lett igjen men...
K Kanon ScanFlyer Gold 9 Jul 2015 #694 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Alltid bedre men noe som er mulig å gjette, litt mer gøy med fortgang i tråden enn å se på samme plass i to døgn.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Alltid bedre men noe som er mulig å gjette, litt mer gøy med fortgang i tråden enn å se på samme plass i to døgn.
F fjasebase ScanFlyer Gold 9 Jul 2015 #696 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Voipe said: Schiphol?? Click to expand... jepp.........
O OttoL ScanFlyer Crusty Medlem 9 Jul 2015 #699 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? På vei mot LHR??
F fjasebase ScanFlyer Gold 9 Jul 2015 #700 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? På vei mot ATL, men det er over London ja her er neste bilde i serien, rett over LHR Last edited: 9 Jul 2015
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? På vei mot ATL, men det er over London ja her er neste bilde i serien, rett over LHR