Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

LItt enkel pauseunderholdning...
Dårlig bilde, men det slutter ikke å overraske meg hva folk finner ut av, så jeg tar sjansen!

Attachments

• 2015-10-23 17.06.05.jpg
    2015-10-23 17.06.05.jpg
    37.9 KB · Views: 293

Noen dager siden forrige innlegg, så kjører i gang med en enkel en.

Hvor lander vi om få strakser?

22583259897_aa5324390a_z.jpg

Hvilken by er dette? Kanskje litt vanskelig, men merk bygget midt i bildet.

Attachments

• DSC_10048.JPG
    DSC_10048.JPG
    357.1 KB · Views: 222

Har også landet med AIr Asia i Kota Kinabalu som ikke er så langt unna (måtte fly via Kuala Lumpur mellom disse 2), men husker ikke å ha sett noe som lignet dette.

Kota Kinabalu er korrekt. Bildet er tatt rett etter avgang på vei mot Singapore, og viser sentrum av hovedstaden i den malaysiske delstaten Sabah på Borneo. Midt i bildet ses Kota Kinabalu City Mosque, Den flytende moskeen, som er byens stolthet og mest kjente severdighet.
Din tur!

Har også landet med AIr Asia i Kota Kinabalu som ikke er så langt unna (måtte fly via Kuala Lumpur mellom disse 2), men husker ikke å ha sett noe som lignet dette.
Men hvorfor fly via KL mellom Kota Kinabalu og Bandar Seri Begavan? Vi fløy mellom disse byene med Royal Brunei. Turen tok 20 min og kostet noen få hundrelapper.

Men hvorfor fly via KL mellom Kota Kinabalu og Bandar Seri Begavan? Vi fløy mellom disse byene med Royal Brunei. Turen tok 20 min og kostet noen få hundrelapper.
Booket en rundtur i området hos Air Asia da de hadde et veldig tidsbegrenset tjempetilbud. De hadde så lave priser at jeg for enkelte strekningen booket flere flighter i tilfelle jeg ville ha litt ekstra tid der. Air Asia hadde ikke noen flighter mellom disse to byene og jeg var "på en roll" og hadde sikkert booket over 10 flighter med dem allerede.

Egentlig skulle jeg til Tawau så det var kun en mellomlanding i KK.

Last edited:

Hva flyr vi over her?

attachment.php

Attachments

• Florida.jpg
    Florida.jpg
    36.9 KB · Views: 312

Vanskelig å si. Det første jeg tenkte på var rundt Wadden Islands (de små øyene nord i Nederland), men tenker at det blir for enkelt.

Back