Kan det være Paris?I know.
Men det er ikke Tyskland, det er en av Europas störste byer, 3 selskaper som flyr fra OSL til to ulike flyselskaper.
Tidlig morgenflight, med approach fra vest mot öst og elven da ute til Höyre. Flymaskin med en liten vinglet, uten logo.
Skal til slutt si at dette ikke er Storbritania. Da bör det bli noe enklere.![]()
Kan det være Paris?
Ser faktisk at robertaas har foreslått Paris litt tidligere. Jeg har ikke noe bilde akkurat nå, så Robert kan ta neste
Paris? *******
Damn.
Ser den nå, kan ikke annet en å beklage til robertaas, den har gått meg fly forbi.
Beklager igjen.
Ikke mye som er lett gjenkjennelig her. Industriområde, ganske spredte bebyggelse. Kan vært et område i Tyskland. Ruhr?
Vilnius er riktig. Landemerket jeg siktet til var Vilnius TV-tårn som såvidt kan skimtes på bildet (det var lettere å se på originalbildet). Bildet er tatt fra SK4914 VNO-OSL.Etter å ha lett litt fant jeg endelig svaret: Vilnius. Det stemmer i alle fall veldig godt med jernbaneanlegget i første bilde.
Har ingen bilder selv, så noen andre får ta det videre...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.