Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Egentlig ikke så mye identifiserbart og elv renner jo gjennom alt av byer.

I know.
Men det er ikke Tyskland, det er en av Europas störste byer, 3 selskaper som flyr fra OSL til to ulike flyselskaper.
Tidlig morgenflight, med approach fra vest mot öst og elven da ute til Höyre. Flymaskin med en liten vinglet, uten logo.
Skal til slutt si at dette ikke er Storbritania. Da bör det bli noe enklere. :-)

Hva flyr vi over her?

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    87.9 KB · Views: 377

I know.
Men det er ikke Tyskland, det er en av Europas störste byer, 3 selskaper som flyr fra OSL til to ulike flyselskaper.
Tidlig morgenflight, med approach fra vest mot öst og elven da ute til Höyre. Flymaskin med en liten vinglet, uten logo.
Skal til slutt si at dette ikke er Storbritania. Da bör det bli noe enklere. :-)
Kan det være Paris?

Ser faktisk at robertaas har foreslått Paris litt tidligere. Jeg har ikke noe bilde akkurat nå, så Robert kan ta neste

Ser faktisk at robertaas har foreslått Paris litt tidligere. Jeg har ikke noe bilde akkurat nå, så Robert kan ta neste

Damn.
Ser den nå, kan ikke annet en å beklage til robertaas, den har gått meg fly forbi.
Beklager igjen.
Skylder på jetlag ;-)

Last edited:

Donde?

attachment.php

Attachments

• Shanghai.jpg
    Shanghai.jpg
    173.2 KB · Views: 644

Amsterdam-området?

Edit: Ser ut som at det kanskje kan være i Weesp?

Weesp rett før man lander på AMS er helt riktig. Din tur!

Ikke mye som er lett gjenkjennelig her. Industriområde, ganske spredte bebyggelse. Kan vært et område i Tyskland. Ruhr?

Et par bilder til av samme by. Et av flyplassen og et med et kjent landemerke, i bakgrunnen, over vingen.

Ikke mye som er lett gjenkjennelig her. Industriområde, ganske spredte bebyggelse. Kan vært et område i Tyskland. Ruhr?

Det er ikke Ruhr

Attachments

• 2015-11-07.jpg
    2015-11-07.jpg
    72.5 KB · Views: 287
  • 2015-11-072.jpg
    2015-11-072.jpg
    69.2 KB · Views: 285

Etter å ha lett litt fant jeg endelig svaret: Vilnius. Det stemmer i alle fall veldig godt med jernbaneanlegget i første bilde.

Har ingen bilder selv, så noen andre får ta det videre...

Etter å ha lett litt fant jeg endelig svaret: Vilnius. Det stemmer i alle fall veldig godt med jernbaneanlegget i første bilde.

Har ingen bilder selv, så noen andre får ta det videre...
Vilnius er riktig. Landemerket jeg siktet til var Vilnius TV-tårn som såvidt kan skimtes på bildet (det var lettere å se på originalbildet). Bildet er tatt fra SK4914 VNO-OSL.

Ganske flatt rett i nærheten. Ser ikke ut som et rekreasjonsområde akkurat. Kan meget vel være en norsk industrismåby. Sarpsborg?

Back