Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vokste opp med disse, jeg, og SE-DAG så ikke dagen før ved juletider 1964, så det var ganske midt på 60-tallet også.Det stemmer, Ole Johan! Du tar oss videre på den store dagen.
Her er Caravellen slik den så ut i SAS-farger tidlig på 1960-tallet:
På tide med et hint?
Bildet er for nytt til å kunne vært Braathens, men det er ikke helt nåtid heller...
Hva med Norwegians Unicef-skjema? Det kan i iallefall forklare hintet av rødfarge øverst på roret.
Du tok hintetOg oppgaven videre er din
Men jeg kan jo spørre hvilken maskin det var ?
Kan det være en F28 fra Air Mauritanie?I så fall var det vel LN-KKS.
Rettelse. KnutW har selvsagt rett.
Beklager seint svar, måtte en tur ut mht jobbDe hadde to stykker, tror dette var LN-KKS, B733? LN-NGE hadde rød topp på halen. :
Norwegian B737-33A LN-KKS at ENGM/OSL 05-04-2008 by Ole Johan Beck, on FlickrKan det være en F.28 fra Air Mauretanie?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.