A andreas_a ScanFlyer Gold 1 Jul 2019 #1,901 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Og at det ikke er i vår verdensdel. Det er hint på bildet hvilket land flyselskapet kommer fra.
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Og at det ikke er i vår verdensdel. Det er hint på bildet hvilket land flyselskapet kommer fra.
Someone Moderator Medlem 1 Jul 2019 #1,902 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Den der var ikke lett...er halen blå eller blålilla?
A andreas_a ScanFlyer Gold 1 Jul 2019 #1,903 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Bildet lyver nok litt, Halen er lilla med hvit logo, selv om den jo ser mer blåaktig ut her. Logoen er i alle fall helt lilla med hvit tekst. Kan også si at selskapet eies av et flyselskap fra et annet land, med en livery som minner ganske så mye på United sin
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Bildet lyver nok litt, Halen er lilla med hvit logo, selv om den jo ser mer blåaktig ut her. Logoen er i alle fall helt lilla med hvit tekst. Kan også si at selskapet eies av et flyselskap fra et annet land, med en livery som minner ganske så mye på United sin
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 1 Jul 2019 #1,904 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Da er det nok Wingo? Oppgaven er fri hvis Wingo er riktig.
A andreas_a ScanFlyer Gold 1 Jul 2019 #1,905 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper KnutW said: Da er det nok Wingo? Oppgaven er fri hvis Wingo er riktig. Click to expand... Det er korrekt
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper KnutW said: Da er det nok Wingo? Oppgaven er fri hvis Wingo er riktig. Click to expand... Det er korrekt
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 1 Jul 2019 #1,906 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Siden oppgaven er satt fri, hvilket selskap er dette? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Siden oppgaven er satt fri, hvilket selskap er dette? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 1 Jul 2019 #1,907 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Jeg går for Philippine Airlines. Espen
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 1 Jul 2019 #1,908 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Det gjør du rett i [emoji3] Det er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Det gjør du rett i [emoji3] Det er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 1 Jul 2019 #1,909 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Det gjør du rett i [emoji3] Det er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Det gjør du rett i [emoji3] Det er korrekt Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 1 Jul 2019 #1,910 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Jeg er på farten og setter derfor oppgaven fri. Espen
IL-2 ScanFlyer Gold 3 Jul 2019 #1,911 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Hvem er så dette? Attachments rrtrrt.png 10.9 KB · Views: 209
IL-2 ScanFlyer Gold 5 Jul 2019 #1,912 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Hint: på tross av navnet er ikke til å spise opp
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 5 Jul 2019 #1,913 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Mango Airlines? Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
T Tjab Upgrade me.... 9 Aug 2019 #1,915 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Hva selskap er dette da? Attachments DuckDuckGo.PNG 124.2 KB · Views: 104
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 10 Aug 2019 #1,916 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Israir Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
T Tjab Upgrade me.... 10 Aug 2019 #1,917 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper RJon said: Israir Sent fra min SM-G960F via Tapatalk Click to expand... Riktig, din tur
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper RJon said: Israir Sent fra min SM-G960F via Tapatalk Click to expand... Riktig, din tur
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 10 Aug 2019 #1,918 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Hvem har slike motordeksler? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 11 Aug 2019 #1,919 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Kan avsløre at det er snakk om et relativt ferskt europeisk selskap Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Kan avsløre at det er snakk om et relativt ferskt europeisk selskap Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 12 Aug 2019 #1,920 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Ingen som tør å prøve seg? Selskapet hører hjemme i den østlige delen av Europa, og hører til loco/charterdelen av bransjen Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Ingen som tør å prøve seg? Selskapet hører hjemme i den østlige delen av Europa, og hører til loco/charterdelen av bransjen Sent fra min SM-G960F via Tapatalk