Konkurransetråd: Flyselskaper

Re: Konkurransetråd: Flyselskaper

Jeg hadde jo andre oppgaver å håndtere:p

Flott bilde du hadde forresten:lol:

Hvilket selskap er dette da?

Espen

Attachments

• Skjermbilde330.PNG
    Skjermbilde330.PNG
    17.6 KB · Views: 281

Konkurs selskap med nordisk tilknytning, som har fløyet på flere skandinaviske destinasjoner.

Espen

Beklager, men jeg får ikke til å beskjære bildene på min pc. Derfor har jeg benyttet et utklippsverktøy. Når jeg så skal redigere størrelsen på utklippet blir det fort svært kornete. Nå har jeg forstørret det, og kvaliteten blir dessverre deretter.

Men jeg mener fortsatt at det er mulig å se hvilket flyselskap denne halen tilhører.

Espen

Attachments

• Skjermbilde330.PNG
    Skjermbilde330.PNG
    57.1 KB · Views: 193

Åhh den satt langt inne - det er jo den der 737'eren til Estonian i jubileumsfarger - den har jeg jo til og med reist med selv

Sent fra min G8231 via Tapatalk

Last edited:

Det er helt korrekt VC-10:p

Her fotografert på Kastrup.

Beklager hvis kvaliteten på bildene mine forkludrer oppgavene....:(

Espen

Attachments

• P7111001.jpg
    P7111001.jpg
    107.8 KB · Views: 170

Vi starter pinseaften med denne - hvem er dette?

Attachments

• 842724.jpg
    842724.jpg
    61.2 KB · Views: 163

Her var det veldig stille. Jeg trodde ikke denne skulle være så vanskelig, men det skyldes kanskje pinseferie.
Det er uansett på tide å komme med et tips:
Selskapet var et underbruk av et nasjonalt europeisk selskap og eksisterer ikke lenger!

Dette var vel et underselskap av LOT som het Centralwings.

Scooter01

Har egentlig ikke så mange gåtefulle flyselskap bilder, men dere kan jo avgjøre om hva dette var?

siVVxfUi.jpeg

Scooter01

Da BU went Scandinavian... Da noen kjøpte BU og utelot NAX, og innlemmet alt i SAS gruppen ?
Man tar de delene man har som passer til modellen, og lar alt annet være... Jeg har tidligere sett DY med sasblå rudder ...

Da BU went Scandinavian... Da noen kjøpte BU og utelot NAX, og innlemmet alt i SAS gruppen ?
Man tar de delene man har som passer til modellen, og lar alt annet være... Jeg har tidligere sett DY med sasblå rudder ... ����
:up:

Man tager hvad man haver.....

Det var forresten SE-DNX som fløy rundt med "Scanaathens" på venstre motordeksel.

Scooter01

Hmm, merkelig stille her. Er det ingen med nerdekunnskap om tidligere Sør-Amerikanske flyselskap på dette forumet? ;) Kanskje det blir greiere om jeg viser en større del av bildet....

Attachments

• Kopi.jpg
    Kopi.jpg
    45.7 KB · Views: 77

Må bare beklage sær oppgave. Bildet viser brasilianske Webjet. Generisk navn, generisk dekor. Kanskje ikke så rart at de ble lagt ned med en gang Gol hadde kjøpt dem opp i 2012. Det var vel andre ting en merkevaren og flyene de var interessert i.
Oppgaven er fri.

Attachments

• Kopi.jpg
    Kopi.jpg
    21.8 KB · Views: 60
Back