Konkurransetråd: Flyselskaper

Re: Konkurransetråd: Flyselskaper

Vi prøver litt til, for det er ikke titlene til dette selskapet som står på dette flyet. Bildet er tatt på CPH. Men dekoren er nok tsjekkisk ja.

Espen

Ved nærmere ettertanke føles det litt urimelig å vise dekoren til et selskap og så spørre om titlene til et annet:rolleyes:

VC-10 har helt rett i at dette flyet tilhører Holidays. Det fotograferte flyet opererte da for Iceland Express. Det var en svært varm vårdag på Kastrup, så mange av bildene ble plaget av mirage. Dette ble det minst dårlige bildet av dette flyet:8:

Espen

Attachments

• P5240232a.jpg
    P5240232a.jpg
    102.7 KB · Views: 143

VC-10 og jameson82 får bli enige om hvem som tar oppgaven videre. Egentlig en dårlig oppgave fra min side.....:cry:

Espen

Er enig i at VC10 sitt svar var riktig i hennhold til hva som var hintet så VC10 sin tur

Huff da - jeg var sikker på at jeg la ut følgende bilde i går kveld, men der har det tydeligvis skjedd noe :8:

Hvem er dette:

Attachments

• bilde.jpg
    bilde.jpg
    38.4 KB · Views: 126

Hvilket flyselskap har vi her?

Espen

Attachments

• Skjermbilde77.PNG
    Skjermbilde77.PNG
    39.2 KB · Views: 85

Det er tyrkiske Onur Air ja. Her i form av en ex Saudi Arabian (Saudia) A330 fotografert på stand i Düsseldorf i 2016.

Espen

Attachments

• P4290059.jpg
    P4290059.jpg
    108.2 KB · Views: 86
  • P4290060.jpg
    P4290060.jpg
    81 KB · Views: 27

Da får vi prøve oss med denne - hvem er dette:

Attachments

• hm_.jpg
    hm_.jpg
    26 KB · Views: 86

Det er hverken Max eller Ryanair.
Det er dessverre dårlig kvalitet på bildet, men det skal være et spor som burde gjøre det mulig å ta denne :)

Boeing House Colors - om det finnes andre "hint" på bildet er vanskelig å se.

Back