VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 29 Mar 2017 #381 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Så går vi videre til denne: hvem by Knut Nordlid, on Flickr
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Mar 2017 #382 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Siden det ser ut som en "s" der går jeg for Copa Airlines fra Panama. Dekoren er basert på dekoren til Continental og er nå også i bruk hos United. Espen
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Siden det ser ut som en "s" der går jeg for Copa Airlines fra Panama. Dekoren er basert på dekoren til Continental og er nå også i bruk hos United. Espen
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 29 Mar 2017 #383 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Var redd den var for lett, men hadde håpet på at noen skulle gå i fella Denne ble observert i Havanna sist november Vær så god og bring tråden videre! B738_CM_HAV by Knut Nordlid, on Flickr
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Var redd den var for lett, men hadde håpet på at noen skulle gå i fella Denne ble observert i Havanna sist november Vær så god og bring tråden videre! B738_CM_HAV by Knut Nordlid, on Flickr
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Mar 2017 #384 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Lurte på om det var en lureoppgave, så jeg så ekstra nøye etter Hvilket selskap har vi her? Espen Attachments Skjermbilde7.PNG 145.6 KB · Views: 109
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Lurte på om det var en lureoppgave, så jeg så ekstra nøye etter Hvilket selskap har vi her? Espen
N Norwegian737 Newcomer 29 Mar 2017 #385 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Ser kun på bokstavene jeg da, som ikke er den eksperten som dere kanskje er. Første tenkte jeg det kunne være Edelweiss men har en mistanke om at de har blå og ikke rød skrift. Kun for å gjette kan jeg si Swiss da, selv om jeg tror kanskje ikke det er så enkelt som det
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Ser kun på bokstavene jeg da, som ikke er den eksperten som dere kanskje er. Første tenkte jeg det kunne være Edelweiss men har en mistanke om at de har blå og ikke rød skrift. Kun for å gjette kan jeg si Swiss da, selv om jeg tror kanskje ikke det er så enkelt som det
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Mar 2017 #386 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Nei, dette flyet tilhører ikke Swiss. Espen
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Mar 2017 #387 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Selskapet gikk over i historien for noen få år siden. Det opererte både turbopropfly og større tomotors jetfly. Selskapet hadde base i et stort vest-europeisk land. Espen
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Selskapet gikk over i historien for noen få år siden. Det opererte både turbopropfly og større tomotors jetfly. Selskapet hadde base i et stort vest-europeisk land. Espen
R roger Rakettforskar Medlem 30 Mar 2017 #388 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Var det noko som heitte Edelweiss? Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Var det noko som heitte Edelweiss? Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Mar 2017 #390 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Det er helt korrekt Bildet er tatt rett etter at en polskregistrert ATR-42 er returnert til Nordic Aviation Capital i Billund. Espen Attachments P7311395.jpg 141.2 KB · Views: 91
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Det er helt korrekt Bildet er tatt rett etter at en polskregistrert ATR-42 er returnert til Nordic Aviation Capital i Billund. Espen
O OY-CIR ScanFlyer Silver 30 Mar 2017 #391 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Beklager kvaliteten, men det ble tatt på avstand med mobil, gjennom et vindu. Bør være ganske enkel, hadde ikke noe vanskeligere tilgjengelig nå.
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Beklager kvaliteten, men det ble tatt på avstand med mobil, gjennom et vindu. Bør være ganske enkel, hadde ikke noe vanskeligere tilgjengelig nå.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 31 Mar 2017 #392 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Alsie Express ATR-72. Espen
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 31 Mar 2017 #394 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Hvilket selskap var dette? Espen Attachments Skjermbilde8.PNG 71.7 KB · Views: 70
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 31 Mar 2017 #395 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper raider66 said: Hvilket selskap var dette? Espen Click to expand... Blue1 (fyllepåtxt)
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper raider66 said: Hvilket selskap var dette? Espen Click to expand... Blue1 (fyllepåtxt)
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 31 Mar 2017 #396 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Det er aldeles korrekt Your turn. Espen Attachments PA010041.jpg 106.1 KB · Views: 59
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 31 Mar 2017 #397 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Hvilket selskap er dette? Attachments gjett 15.jpg 101.2 KB · Views: 57
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 31 Mar 2017 #398 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Transavia Holland. Espen
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 31 Mar 2017 #399 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper raider66 said: Transavia Holland. Espen Click to expand... Riktig Her på GEN i februar 1994, PH-TVS Attachments PH-TVS-13-02-1994.jpg 74.3 KB · Views: 24
Re: Konkurransetråd: Flyselskaper raider66 said: Transavia Holland. Espen Click to expand... Riktig Her på GEN i februar 1994, PH-TVS
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 31 Mar 2017 #400 Re: Konkurransetråd: Flyselskaper Hvilket selskap tilhører denne maskinen? Espen Attachments Skjermbilde9.PNG 172 KB · Views: 31