K KnutW Speedbird Concorde Medlem 2 Oct 2018 #2,782 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Dærschken, knallbra oppgave! Jeg slapp taket tidlig og kom aldri i mål. Derimot lærte jeg mye nytt, takk splasher!
Re: Konkurransetråd: Flykjenning Dærschken, knallbra oppgave! Jeg slapp taket tidlig og kom aldri i mål. Derimot lærte jeg mye nytt, takk splasher!
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 2 Oct 2018 #2,783 Re: Konkurransetråd: Flykjenning -Vet ikke om denne oppgaven er like god, men her fortsettes det med gule fly.... Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning -Vet ikke om denne oppgaven er like god, men her fortsettes det med gule fly.... Scooter01
splasher YGBSM 2 Oct 2018 #2,784 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Dette er en DINFIA IA 53 Mamboretá. Oppgaven er fri.
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 3 Oct 2018 #2,785 Re: Konkurransetråd: Flykjenning splasher said: Dette er en DINFIA IA 53 Mamboretá. Oppgaven er fri. Click to expand... splasher greide det denne gangen også :thumbup Understell mistenkelig likt noe vi har sett før! Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning splasher said: Dette er en DINFIA IA 53 Mamboretá. Oppgaven er fri. Click to expand... splasher greide det denne gangen også :thumbup Understell mistenkelig likt noe vi har sett før! Scooter01
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 3 Oct 2018 #2,786 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Siden oppgaven er fri, så går tankene til en raskt kommende årstid Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning Siden oppgaven er fri, så går tankene til en raskt kommende årstid Scooter01
1 1944vintage ScanFlyer Gold 3 Oct 2018 #2,787 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Prøver med Northrop Delta. Kanskje SE-ADI ?
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 3 Oct 2018 #2,788 Re: Konkurransetråd: Flykjenning 1944vintage said: Prøver med Northrop Delta. Kanskje SE-ADI ? Click to expand... Northrop Delta er riktig, men dette er nok en Canadisk maskin. (Godt at dette ikke er "Hvilket Flyselskap?") Din tur! Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning 1944vintage said: Prøver med Northrop Delta. Kanskje SE-ADI ? Click to expand... Northrop Delta er riktig, men dette er nok en Canadisk maskin. (Godt at dette ikke er "Hvilket Flyselskap?") Din tur! Scooter01
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Oct 2018 #2,789 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Ikke ulik den første DC-6A
1 1944vintage ScanFlyer Gold 3 Oct 2018 #2,790 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Må sette ny oppgave fri >
T Tjab Upgrade me.... 3 Oct 2018 #2,791 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Hei Hva slags trist utseende fly er dette da? Attachments Marve.PNG 129.8 KB · Views: 106
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 3 Oct 2018 #2,793 Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG said: Ikke ulik den første DC-6A Click to expand... Gidder du å utdype? Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG said: Ikke ulik den første DC-6A Click to expand... Gidder du å utdype? Scooter01
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Oct 2018 #2,794 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Cessna Model DC-6
T Tjab Upgrade me.... 3 Oct 2018 #2,795 Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG har rett. Oppgaven er din mister. Trodde det der var en vanskelig oppgave =)
Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG har rett. Oppgaven er din mister. Trodde det der var en vanskelig oppgave =)
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 4 Oct 2018 #2,796 Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG said: Cessna Model DC-6 Click to expand... Å -den betegnelsen visste jeg ikke om. Takk skal du ha! Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG said: Cessna Model DC-6 Click to expand... Å -den betegnelsen visste jeg ikke om. Takk skal du ha! Scooter01
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 4 Oct 2018 #2,797 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Vi holder oss i gamle dager Attachments IMGP0750.jpg 224 KB · Views: 65
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 5 Oct 2018 #2,798 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Maskinen har flydd i norsk militær luftfart - dog ikke i Luftforsvaret
Re: Konkurransetråd: Flykjenning Maskinen har flydd i norsk militær luftfart - dog ikke i Luftforsvaret
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 5 Oct 2018 #2,799 Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG said: Vi holder oss i gamle dager Click to expand... Med en Jeannin Stahltaube Scooter01
Re: Konkurransetråd: Flykjenning LN-KOG said: Vi holder oss i gamle dager Click to expand... Med en Jeannin Stahltaube Scooter01
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 5 Oct 2018 #2,800 Re: Konkurransetråd: Flykjenning Det er helt riktig og den står på Deutsches Technikmuseum i Berlin