Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det tolker jeg som at jeg er på sporet... egentlig var det noe som ikke stemte med motorcowlingen, så da kan vi jo si B-66 Destroyer som vel var basert på A-3, med Allison J71 i stedet for P&W J57.Kanskje....kanskje ikke![]()
Det tolker jeg som at jeg er på sporet... egentlig var det noe som ikke stemte med motorcowlingen, så da kan vi jo si B-66 Destroyer som vel var basert på A-3, med Allison J71 i stedet for P&W J57.
Hmm, jeg sier L-19 Birddog
Da er det jo nærliggende å tenke "tail-end-charlie", altså tail gunner i et bombefly. Men i og med at stabilizeren i bakgrunnen ser ut til å være "swept" må det være noe (litt) nyere. Hva med B-52 i tidlig utgave?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.