Kommer Lufthansa med flere gode tilbud til høsten?

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
Kommer Lufthansa med flere gode tilbud til høsten?

Hei

I vår har Lufthansa hatt noen skikkelig gode tilbud...jeg benyttet meg selv av tilbudet til Dubai for 2800 kroner. Kommer Lufthansa med flere lignende gode tilbud til høsten? Hva tror dere?

Re: Kommer Lufthansa med flere gode tilbud til høsten?

Ganske sikkert ... alle sliter med å fylle setene sine, så det vil nok bli en del garasjesalg utover høsten ..

Inkludér gjerne MIA i en eventuell kampanje...synes de fleste skal ha relativt godt betalt for å fly meg dit og tilbake igjen per i dag.

Synes de egentlig relativt ofte har hatt knalltilbud til endel destinasjoner, men tilgjengeligheten på disse tilbudene har kanskje ikke alltid vært like god.

Husk at SAS også kanskje kjører sitt Eurononusg Gull tilbud igjen i løpet av høsten. Tipper prisene til USA da kanskje er de mest fordelaktige, pga sesong.

Sikret meg også Dubai til 2.500 kr. t/r. i mai. Ellers er jeg sikker på at Lufthansa vil komme med en ny kampanje med billetter til knallpris i løpet av høsten. Det kommer sikkert noe i tørkemåneden november, men garantert noe bra før det også. Langdistanse til ca. 2500-3500 kr.

Kom gjerne også med JNB til 3 laken!

Last edited:
Back