N nyisa ScanFlyer Blue 17 Aug 2010 #1 Kom det en russer til Gardermoen nå? eller hva var det som sneiet synsfeltet mitt i Nittedal nettopp?
Kom det en russer til Gardermoen nå? eller hva var det som sneiet synsfeltet mitt i Nittedal nettopp?
N nyisa ScanFlyer Blue 17 Aug 2010 #3 Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? Åj, den har jeg ikke sett før. Flyet jeg så i et kort glimt så grått ut og hadde høy hale. Jeg tenkte jeg hadde begynt å komme meg og kjente igjen en Tupolev 154..
Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? Åj, den har jeg ikke sett før. Flyet jeg så i et kort glimt så grått ut og hadde høy hale. Jeg tenkte jeg hadde begynt å komme meg og kjente igjen en Tupolev 154..
PerJen ScanFlyer Silver 17 Aug 2010 #4 Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? Uhm, C117? Mener du en C17?
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 17 Aug 2010 #5 Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? Det var en C17 som kom til OSL...
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 17 Aug 2010 #6 Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? Hvis det var en C117, var det en slik Det hadde vært en sensasjon :colgate:
Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? Hvis det var en C117, var det en slik Det hadde vært en sensasjon :colgate:
DYflyer Aviation Junkie 18 Aug 2010 #7 Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? CNO1015 said: Uhm, C117? Mener du en C17? Click to expand... Jepp! Gikk litt fort med korrekturlesinga der :headbang
Re: Kom det en russer til Gardermoen nå? CNO1015 said: Uhm, C117? Mener du en C17? Click to expand... Jepp! Gikk litt fort med korrekturlesinga der :headbang