RCY skal testflyves nå, med Norges punktligste person på halen. Så helt merkelig ut, etter min mening![]()
Håpar alt går bra då, sidan det brått vart den maskina som skal ta meg frå Trondheim til Oslo (iflg. wf.no fly i rute)!
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
RCY skal testflyves nå, med Norges punktligste person på halen. Så helt merkelig ut, etter min mening![]()
Hva ble egentlig konklusjonen her??
Ble det skylddeling, eller fikk noen skylden for dette..
For oss som har måtte forholde oss til forsikringsselskaper på bil, så er de veldig glade i skylddeling, så det er flere som får være med på kalaset og betale litt ekstra noen år.. :-D
Og man kan vel lukte at VG nylig har besøkt denne tråden:
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10114019
Flykrasj???
Det var jo to fly, om enn på bakken, som kolliderte, så teknisk sett er det jo korrekt![]()
Og med det ble hatten satt på riktig hode. Hvis dere tar en titt tidligere i tråden var det en del som uttalte seg skråsikkert både her og på yttersiden av flyprat. DYs informasjonsansvarlige synes å være godt informert, mens herr Kamhaug reddet seg inn igjen med å si "Nå avventer vi resultater fra undersøkelsene for å finne ut hva som har skjedd" selv om første del han sa viste seg ikke å holde vann.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.