RCY skal testflyves nå, med Norges punktligste person på halen. Så helt merkelig ut, etter min mening![]()
Håpar alt går bra då, sidan det brått vart den maskina som skal ta meg frå Trondheim til Oslo (iflg. wf.no fly i rute)!
RCY skal testflyves nå, med Norges punktligste person på halen. Så helt merkelig ut, etter min mening![]()
Hva ble egentlig konklusjonen her??
Ble det skylddeling, eller fikk noen skylden for dette..
For oss som har måtte forholde oss til forsikringsselskaper på bil, så er de veldig glade i skylddeling, så det er flere som får være med på kalaset og betale litt ekstra noen år.. :-D
Og man kan vel lukte at VG nylig har besøkt denne tråden:
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10114019
Flykrasj???
Det var jo to fly, om enn på bakken, som kolliderte, så teknisk sett er det jo korrekt![]()
Og med det ble hatten satt på riktig hode. Hvis dere tar en titt tidligere i tråden var det en del som uttalte seg skråsikkert både her og på yttersiden av flyprat. DYs informasjonsansvarlige synes å være godt informert, mens herr Kamhaug reddet seg inn igjen med å si "Nå avventer vi resultater fra undersøkelsene for å finne ut hva som har skjedd" selv om første del han sa viste seg ikke å holde vann.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.