-RPR gikk iflg wf.no 1834 fra OSL og landet i SVG 1840. Enten var flygningen sykt kjapp, eller så er det noe kluss![]()
Og en halvtime før dette ble en SAS maskin (LN-RCY/SK4140, litt usikker på rutenummeret, men reg'en er bænkers) dyttet inn i en ankommende AirFrance A-3XX. Satt på vollen å hørte på 121.600... tårnfyren var noe pissed over at SK-kusken hadde dytta uten klarering. SK-kusken var sikker på at'n hadde fått ok på push'n start.. Han stakkars franskmannen var oppgitt over at vinglet'en hans var ødelagt..
Og en halvtime før dette ble en SAS maskin (LN-RCY/SK4140, litt usikker på rutenummeret, men reg'en er bænkers) dyttet inn i en ankommende AirFrance A-3XX. Satt på vollen å hørte på 121.600... tårnfyren var noe pissed over at SK-kusken hadde dytta uten klarering. SK-kusken var sikker på at'n hadde fått ok på push'n start.. Han stakkars franskmannen var oppgitt over at vinglet'en hans var ødelagt..
Alle mine tanker går til de pårørende.
Da var Norwegian ute på VG nett og gir SAS skylda !
Såså..Da var Norwegian ute på VG nett og gir SAS skylda !
..er det hun sierDen lille informasjonen jeg har fått er at SAS-flyet ikke hadde fått klarering til å taxe ut fra sin gate