Det er også arbeid på motorveien nord for Olavsgård med innsnevret veibane.
http://www.dagbladet.no/2012/06/29/nyheter/buss_for_tog/innenriks/nsb/22353232/
Er det muligheter for at jeg rett og slett vinner veddemaalet?![]()
Blir det ikke bedre fra mandag. Enda flere i ferie, pluss at ting setter seg litt. Mener å huske at det gikk bedre sist bare man kom seg til uke 2.
Delvis enig, men etter i går kveld lurer jeg på hva slags kvalitetskontroll flytoget gjør angående sine sjåfører. Hadde ikke mannen ligget stabilt i midtre felt, hadde jeg sendt inn bekymringsmelding angående beruset sjåfør. For utover selve kjøreferdighetene var det lite som antydet en "sober" sjåfør. Vi kjørte fra Lillestrøm ca 22:55.
Så kjører han Ring 3 i stedet for operatunnellen. Jeg vet de gjør noe vegarbeid i tunnellen / på motorvegen i området på kvelden/natta, men at det skal være så stor kø klokka 23:15 på grunn av dette, det kan jeg ikke skjønne. Og at den køa skal være så "jævlig" at den hadde tatt lengre tid enn det det gjorde når bussjåføren tok av mot radiumhospitalet og havnet midt i et boligfelt hvor veien var så smal at bussen nesten ikke kom seg fram.
Til Dag viking: Flybussen fra Maj møter lite kø så den er stort sett alltid i rett tid på OSL. Når Flytoget går som normalt sparer du ca 10 min på å ta T-Banen til Jernbanetorget og Flytoget fra Oslo S. Nå sparer du tid på å benytte ett transportmiddel med den komfort det innebærer og på OSL kommer du direkte til 2 etg.
Hva mener Flybussekspressen med dette?
http://www.flybussekspressen.no/pri...rstuen-oslo-lufthavn-osl-article511-2285.html
Det er vel bare et forsøk på å forklare hvorfor de setter opp prisene. Drivstoffet er sikkert blitt dyrere, og for å dekke inn økte utgifter, setter de naturligvis opp prisene. Ser ikke helt at det er frekt?
Nå blander du sammen SAS og Ryanair. Det er kun SAS som har annonsert flybilletter til "0,-".Unntaket er en forretningsmodell som f.esk Ryanair der alt har tillegg. Prisen for reise er "0,-" og så kommer tillegg
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.