• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KLM vs. Lufthansa IC

Jeg ville ikke ha valgt hverken KLM eller Lufthansa på long haul. Personlig synes jeg at de begge leverer et begredelig produkt, men det skal sies at jeg ikke har flydd KLM sine nyere fly med PTV/AVOD.

Dersom jeg måtte fly én av disse to, ville jeg ha valgt Lufthansa på grunn av min frequent flyer oppsparing i Star Alliance. Jeg fløy med Lufthansa via München til Delhi i fjor, men var ikke imponert over deres mat, setekomfort, IFE, eller service. Dette var med en Airbus 340-600. Foretrekker SQ, EK, QF til Asia/Australia, og CO/UA til USA.
 
Hmmm... Mange forskjellige meninger her.
Kan jo legge til at Lufthansa naturligvis har den mest tidsbesparende ruten. På ruten FRA-MCO bruker LH en A330. Men takk for alle svar, fortsett gjerne å diskutere videre ;)
 
Back
Top