Hva er det som får KLM til å fly hele veien opp fra AMS for å ligge og sirkle over SVG i flere timer? Kunne de ikke like gjerne ligge og fly i ring ute i Nordsjøen eller Atlanteren for den saks skyld?
BF:cool2
Er ikke første gang det skjer. Står litt om en lignende hendelse på julaften i 2009 her. Og jeg siterer:
PH-BFY just had a D-check @ AMS; this was an acceptance-flight by the technical-acceptance crew - most of these T & G's are (normally) performed at GRQ (Groningen/NL), but since it's snowed in at present, the crew probably opted for SVG to do this procedure...
Jeg har trent mye i livet mitt. Og gjør det fortsatt, men har aldri noen sinne vært så sliten som jeg er nå.
Satt nå her i sofaen en helligdag og så denne dingsen svirre rundt. Så ut av vinduet og tenkte "næææ, dårlig vær, ser ikke den på FL80 uansett".
I det jeg hørte den fikk decent 3000 ft, and expect intercept heading shortly, gikk jeg fra og sitte i pysjbukse, til å sitte på sykkelen i treningsjakke, joggebukse, med kameravæske rundt halsen.
Jaggu rakk jeg og få den på avgangen. Løp over ett jorde. Da jeg hørte at den skulle ha en ny T&G sykklet jeg videre til enden av 18. Bildene ble som så.
En treningsøkt var det ihvertfall. Legger ut bilder snart.
Haha, utrolig bra innsats. Bilder er bilder. Det viktigste er at det har blitt dokumentert.
Last edited: