Hvilken rundtur til Nord Amerika blir den siste?
Amsterdam-Montreal-Amsterdam 24.-25. oktober, slår Toronto med noen timer.

Hvilken rundtur til Nord Amerika blir den siste?
Var også på reise,dette gikk meg hus forbi.Riktignok er jeg booket på siste flight fra Montreal til Amsterdam,men dette hadde jo vært meget okay å fått med seg.
Følger gjerne ikke helt med i timen,men hvordan får man tak i disse bilettene..??
KLM avsluttet i dag sine MD11 flyvninger og siste regulære passasjerflyvning var med PH-KCE "Audrey Hepburn" fra Montreal i natt og flyet landet i Amsterdam kl 0624. Over 20 års tjeneste er over for MD11 i KLM.
https://blog.klm.com/a-fond-farewel...l_KLMblog_null_history&WT_tsrc=SocialCampaign
Kongetur, er vel første og siste gang det serveres Nicolas Feuillatte champagne til alle i økonomi, om enn i plastglass.
Vemodig, men fantastisk å være med på. Stappfullt, + ca. 14 på standby som ikke kom med, deriblant en av mine bekjente som hadde gamblet på at ID-sete skulle ordne seg. Han klarte i tillegg å miste MD-11`n fra Amsterdam til Toronto med 5 minutters margin dagen før pga. forsinkelser og en stuck jetbridge, så MD-11-uttellingen hans denne helgen var heller sørgelig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.