KLM og utfasingen av MD-11

Håper jeg får tak i billett, det blir i så fall min første og eneste flight med trijet.

Har noen funnet flere detaljer/schedule? Er vi mange som tenker å ta turen? Hadde vært kjekt å fly KL direkte til eventen, men de er 2-3 ganger dyrere enn SAS på BGO-AMS. *sukk*

Har noen funnet flere detaljer/schedule?
Svarer meg selv:

Hello, there will be three farewell flights using the MD-11 and will depart on the following times: 09.30, 12.00 and 14.30. Unfortunately you aren't able to select which flight you will travel, but we think that it won't spoil the fun. ;-)

Håper jeg får tak i billett, det blir i så fall min første og eneste flight med trijet.

Har noen funnet flere detaljer/schedule? Er vi mange som tenker å ta turen? Hadde vært kjekt å fly KL direkte til eventen, men de er 2-3 ganger dyrere enn SAS på BGO-AMS. *sukk*

Skrekkelig pris på tur/retur SVG-AMS også den dagen med retur samme eller påfølgende dager. Kr. 4795,- !!!
Normal pris er 1422,-

Skrekkelig pris på tur/retur SVG-AMS også den dagen med retur samme eller påfølgende dager. Kr. 4795,- !!!
Normal pris er 1422,-
SAS skal ha 1 400,- for BGO-CPH-AMS mandag ettermiddag og retur med samme rute tirsdag 17:25. Evt ca 1 800,- med Plus på returen i tilfelle det blir forsinkelser. En del mer spiselig enn +/- 4 000 for KLM.

Normal pris er 1422,-

Det er da normalpris men KLM når man ikke er borte over helgen eller mer enn X-antall dager

Det er da normalpris men KLM når man ikke er borte over helgen eller mer enn X-antall dager
Ja det ser ut til at 3 dager er det magiske tallet.
Mandag til torsdag eller tirsdag til fredag utløser helt andre priser; Kr. 1530,-

c5b16a415fdaf9be3319d9d9e256d28c.jpg

Jeg fikk 9 eposter :-)

Om det passer seg slik skal vi prøve lage til et lite treff i forbindelse med dette om det er flere som skal? Tror jeg skal kombinere dette med spottetur

Det er fortsatt ledige billetter. KLM har bedt folk refreshe.

EDIT: men det går bare 5 sekunder før de ble utsolgt igjen.

Last edited:
Fikk tak i billett og 7 e-poster om suksessfull booking jeg også. Har aldri flydd MD-11 før, så dette blir en stor opplevelse for meg. :)

Fikk tak i billett og 7 e-poster om suksessfull booking jeg også. Har aldri flydd MD-11 før, så dette blir en stor opplevelse for meg. :)
Ser deg og høyner til 20 bekreftelser. Satser på at jeg kun har én billett, og ikke 0 eller 20. ;)

Om det passer seg slik skal vi prøve lage til et lite treff i forbindelse med dette om det er flere som skal? Tror jeg skal kombinere dette med spottetur
Jeg tror jeg reiser ned mandag ettermiddag, så vi kan gjerne treffes på kvelden.

Hvis det er interesse for det, så kan jeg samle navnene til alle herfra som er med og sende mail KLM for å høre om vi kan komme på samme avgang (fortrinnsvis den siste, men det ønsker vel alle 592 med billett).

Jeg tror jeg reiser ned mandag ettermiddag, så vi kan gjerne treffes på kvelden.

Hvis det er interesse for det, så kan jeg samle navnene til alle herfra som er med og sende mail KLM for å høre om vi kan komme på samme avgang (fortrinnsvis den siste, men det ønsker vel alle 592 med billett).

Det høres ut som en god idé, jeg reiser sikkert mandag morgen og bruker den dagen til fotografering.

Fikk dessverre heller ikke booket. Men så på facebook siden til KLM at de vurderer å legge ut flere billetter. Så vi får krysse fingrene

Pokker, var på reise i dag og fikk ikke booket i tide:(

Var også på reise,dette gikk meg hus forbi.Riktignok er jeg booket på siste flight fra Montreal til Amsterdam,men dette hadde jo vært meget okay å fått med seg.
Følger gjerne ikke helt med i timen,men hvordan får man tak i disse bilettene..??

Back