KLM og Transavia med A320neo ordre

Denne Transavia A321neo er første av i alt 7 maskiner bestilt. Den er tenkt satt inn på medium ruter i Europa ut i fra AMS og Paris Orly Airport (ORY) på avganger som trenger større volum.

Transavia sine ordinære B737-800 har konfigurasjon for 189 pax mens deres nye A321neo tar 232 pax.

Ganske fresh interiør (NB! nederlandsk tekst!):

https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...vliegt-de-nieuwe-airbus-a321neo-van-transavia

Fy flaaaate, Henry. Det er det verste flyinteriøret jeg har sett. :)

Eller; dat was niet heel leuk (om jeg har styr på Nederlandsken)

Last edited:
...det verste flyinteriøret jeg har sett. :)

Ryanair er hakket værre! Og jeg personlig kan også styre meg for Easy Jets `fifty shades of orange`- interiør :) Tror dette nok vil være en vanesak! Første flighten er nok hardes...så tror jeg nok at det går an å trives i disse mosegrønne setene bare billettprisene og avgangene er gunstige!

Ryanair er hakket værre! Og jeg personlig kan også styre meg for Easy Jets `fifty shades of orange`- interiør :) Tror dette nok vil være en vanesak! Første flighten er nok hardes...så tror jeg nok at det går an å trives i disse mosegrønne setene bare billettprisene og avgangene er gunstige!
Synes nesten denne var grellere jeg, men nå er det en stund siden jeg fløy Ryanair sist.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Det er vel det samme som de har hatt hele tiden?

Attachments

• IMG_4251.jpg
    IMG_4251.jpg
    114.2 KB · Views: 842
Det er vel det samme som de har hatt hele tiden?

Het korrekt - tror Transavia alltid har hatt den grelle grønnfargen.
Har hatt noen jobbturer med Transavia på KL rutenummer fra AMS til Malaga og Sevilla. Det som har vært mest kjipt er at Sky team gull har hatt null verdi - du slipper ikke inn i lounge i AMS selv om du har KL på boarding passet og gullkort. Det som har reddet meg har vært at jeg har hatt en innkommende KLM flight. Ombord har vært service som har minnet mye om Norwegian mhp utvalg en må betale for

Aer Lingus har hatt grønneseter i årevis uten at de har blitt oppfattet som utdatert.

Attachments

• IMG_8952.jpeg
    IMG_8952.jpeg
    373.6 KB · Views: 747
Aer Lingus har hatt grønneseter i årevis uten at de har blitt oppfattet som utdatert.

Aer lingus har en mer behagelig grønnfarge både utenpå og i kabinen etter bildet å dømme. (Jeg har aldri fløyet med selskapet). Transavias seter har en ganske gyselig grønnfarge og kabinen er ganske stusselig jevnt over, men duger vel for to timer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig - grusomt!!!

Ja, helt grusom farge!! De kunne hatt den litt dypere og da hadde det blitt litt bedre.

Nei, google translate skjønte det ikke.

Nå er det for det første Transavia-fargen de har på setene, og det er det samme setet som de har før. Eneste nye er annen setetype, stilrent og relativt bra sete, finnes mye verre enn det som de har valg. (Ja, så at det var fargen dere reagerte på ja ;))

Første A320neo til Transavia France

https://twitter.com/airwaysmagazine/status/1745041956739207584

Today, @transaviaFR took delivery of its first A320neo. The aircraft has been leased from @avolon_aero and is configured in a single-class cabin with 186 seats

GDeiaVUWcAAMZqR

A321neo ser ut til å å 227 seter hos KLM. Levering i sommer og i trafikk i løpet av august. SUbject to change, men CPH, ARN samt BER virker være blant de første destinasjonene.

A321neo ser ut til å å 227 seter hos KLM. Levering i sommer og i trafikk i løpet av august. SUbject to change, men CPH, ARN samt BER virker være blant de første destinasjonene.

Det er jo en ganske kraftig økning i seter fra 738 med 180 seter og 739 med 189 seter hos KLM.

Back