Min første EuroBonus booking med en Skyteam-selskap ble en enveis OSL-AMS med KLM i business på kona og meg, som endel av en reise til Antwerpen.
L1 til Sandvika og en grasiøs sprint over til Flytoget tvers over perrongen, siden det ene minuttet jeg hadde beregnet i transfertid der ble til fem sekunder. Som vanlig er det aldri problem finne sitteplass så langt vest for Oslo.
Bagtag fikk jeg også skrevet ut ombord. Skulle alltid klart meg med håndbagasje alene, men ikke alltid verdt ta den kampen….
Klarte kløne til et eller annet da jeg skulle levere fra meg kofferten, så ble Persona non grata på self checkin der så måtte ta turen bort til KLM skranken for litt manuelt arbeid. Dog null kø, og var raskt gjennom sikkerhetskontrollen også. Rett i SAS Loungen, da jeg faktisk begynte bli sulten.
Unødvendig tidlig Go To Gate og med kort vei til E2 (som jo er trang) var det ikke noe poeng å skynde seg. Selv om jeg bommet litt og måtte stå vente noen minutter før vi kunne gå ombord i PH-BGI. En 737-700 maskin levert KLM i 2010.
Vi hadde sete 2D og F, og kunne konstatere god benplass.
Opp i luften fra 19L og entry B7, så skulle tydeligvis ikke sløse med rullebane nederlenderen.
KLM kjører old school med papirmagasin ombord. Med det står jo bare fjas og reklame der, unntatt det om fly og rutekart.
Legg merke til Widerøe coedeshare har egne linjer på kartet.
TBC….
L1 til Sandvika og en grasiøs sprint over til Flytoget tvers over perrongen, siden det ene minuttet jeg hadde beregnet i transfertid der ble til fem sekunder. Som vanlig er det aldri problem finne sitteplass så langt vest for Oslo.
Bagtag fikk jeg også skrevet ut ombord. Skulle alltid klart meg med håndbagasje alene, men ikke alltid verdt ta den kampen….

Klarte kløne til et eller annet da jeg skulle levere fra meg kofferten, så ble Persona non grata på self checkin der så måtte ta turen bort til KLM skranken for litt manuelt arbeid. Dog null kø, og var raskt gjennom sikkerhetskontrollen også. Rett i SAS Loungen, da jeg faktisk begynte bli sulten.

Unødvendig tidlig Go To Gate og med kort vei til E2 (som jo er trang) var det ikke noe poeng å skynde seg. Selv om jeg bommet litt og måtte stå vente noen minutter før vi kunne gå ombord i PH-BGI. En 737-700 maskin levert KLM i 2010.


Vi hadde sete 2D og F, og kunne konstatere god benplass.



Opp i luften fra 19L og entry B7, så skulle tydeligvis ikke sløse med rullebane nederlenderen.

KLM kjører old school med papirmagasin ombord. Med det står jo bare fjas og reklame der, unntatt det om fly og rutekart.

Legg merke til Widerøe coedeshare har egne linjer på kartet.

TBC….
Last edited: