Det var hyggelig å høre...
Da får man jo bare takke, på vegne av stasjonsansatte på Torp.
Er en del på Torp som leser (og deltar) her inne, så du kan regne med at meldingen din når frem....![]()
Godt mulig det ØM, men han vet tydelig ikke hva som foregår der nå.
Reiser mye med WFog KLM fra Torp, (t.o.m Ryanair et par-tre ganger i året). Innsjekk er perfekt, boarding går som en drøm så sant flyene kommer inn på rute, bagasjen kommer etter max 5-10 minutter.... Tror mange andre flyplasser har svært mye å lære av gjengen på Torp!!
(KennethGS kan gå go for at kilden min er til å stole på ^_^ ).
Kan de av dere med denne digre sign. fra Jetphotos være så snill å gjøre noe, det finnes vel knapt en side på nettet som er tregere og hele forumet stopper fordi den prøver knipe frem signaturen.
Han/hun er vel en av de som slutta da NAS gikk over til NP.
Jeg selv er litt glad over at jeg ikke vet hva som foregår der for øyeblikket, for å jobbe på en arbeidsplass hvor man nesten får beskjed om å ha is i magen, ble litt for drøyt til tider, og rotete. Trives godt i jernbanen jeg, trenger folk der og, der er det tilogmed litt mer organisert
Sorry, men dette blir for dumt.
Er lei av å lese at WF underbyr (og dermed taper på det), at SA ga bort AF/KLM til WF og at Mensis takket nei for 3 uker siden.
Dette har vært en kontrakt som har vært sikker som banken for WF sin del i lange tider (KennethGS kan gå go for at kilden min er til å stole på ^_^ ).
Grunnen til at AF/KLM valgte WF på Gardermoen er enkelt og greit fordi de er strålende fornøyd med TRF, BGO og SVG.
Sorry, men dette blir for dumt.
Er lei av å lese at WF underbyr (og dermed taper på det), at SA ga bort AF/KLM til WF og at Mensis takket nei for 3 uker siden.
Dette har vært en kontrakt som har vært sikker som banken for WF sin del i lange tider (KennethGS kan gå go for at kilden min er til å stole på ^_^ ).
Grunnen til at AF/KLM valgte WF på Gardermoen er enkelt og greit fordi de er strålende fornøyd med TRF, BGO og SVG.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.