KLM bytter handling agent på OSL til Widerøe

Re: KLM bytter handling agent på OSL til Widerøe

Ser slik ut ja:

"Vi vil benytte Codeco til W&B og innsjekk på AF. De vil også benytte seg av Innsjekksautomatene."

Finnes det noen pressemeldinger på dette noe sted ??

Det var hyggelig å høre... :)
Da får man jo bare takke, på vegne av stasjonsansatte på Torp. :D

Er en del på Torp som leser (og deltar) her inne, så du kan regne med at meldingen din når frem.... ;)

Reiser mye med WFog KLM fra Torp, (t.o.m Ryanair et par-tre ganger i året). Innsjekk er perfekt, boarding går som en drøm så sant flyene kommer inn på rute, bagasjen kommer etter max 5-10 minutter.... Tror mange andre flyplasser har svært mye å lære av gjengen på Torp!!

Godt mulig det ØM, men han vet tydelig ikke hva som foregår der nå.

Han/hun er vel en av de som slutta da NAS gikk over til NP.

Jeg selv er litt glad over at jeg ikke vet hva som foregår der for øyeblikket, for å jobbe på en arbeidsplass hvor man nesten får beskjed om å ha is i magen, ble litt for drøyt til tider, og rotete. Trives godt i jernbanen jeg, trenger folk der og, der er det tilogmed litt mer organisert

Reiser mye med WFog KLM fra Torp, (t.o.m Ryanair et par-tre ganger i året). Innsjekk er perfekt, boarding går som en drøm så sant flyene kommer inn på rute, bagasjen kommer etter max 5-10 minutter.... Tror mange andre flyplasser har svært mye å lære av gjengen på Torp!!

Helt enig i din vurdering der!

Hva gjelder effektive stuere, så har jeg vel aldri vært borti makan til effektivitet som på WAW..

Bare å gratulere WF med nok en kunde. Bare håper de ikke har gått på en dårlig kontrakt her. Menzies fikk i utgangspunktet kontrakten med KLM/AF men takket nei for 3 uker siden. Og så små som MA er på OSL nå takker de vel kun nei til kunder de ikke kommer til å tjene penger på.

Kan de av dere med denne digre sign. fra Jetphotos være så snill å gjøre noe, det finnes vel knapt en side på nettet som er tregere og hele forumet stopper fordi den prøver knipe frem signaturen.

Kan de av dere med denne digre sign. fra Jetphotos være så snill å gjøre noe, det finnes vel knapt en side på nettet som er tregere og hele forumet stopper fordi den prøver knipe frem signaturen.

Er det fremdeles noen plasser i Norge som ikke har fått bredbånd?

Vet ikke, har ikke sjekket så nøye?

Det fungerer nå, men på morgenen idag så tok det nærmere 4 minutter og laste inn denne posten.

Han/hun er vel en av de som slutta da NAS gikk over til NP.

Jeg selv er litt glad over at jeg ikke vet hva som foregår der for øyeblikket, for å jobbe på en arbeidsplass hvor man nesten får beskjed om å ha is i magen, ble litt for drøyt til tider, og rotete. Trives godt i jernbanen jeg, trenger folk der og, der er det tilogmed litt mer organisert

Ja, det er alltids litt usikkert i flybransjen. Har jobbet der i snart 10 år nå og har vært med på noen opp og ned turer. Bra du trives i jernbanen, og ja, jeg vil tro det er litt mere stabilt og organisert der ja. ;-)

Sorry, men dette blir for dumt.
Er lei av å lese at WF underbyr (og dermed taper på det), at SA ga bort AF/KLM til WF og at Mensis takket nei for 3 uker siden.
Dette har vært en kontrakt som har vært sikker som banken for WF sin del i lange tider (KennethGS kan gå go for at kilden min er til å stole på ^_^ ).
Grunnen til at AF/KLM valgte WF på Gardermoen er enkelt og greit fordi de er strålende fornøyd med TRF, BGO og SVG.

Enig med deg.. Det er da ingen selskap som hverken gir bort eller takker nei dersom det er mulighet for å tjene penger. Og jeg kan bekrefte at SA IKKE ga bort AF/KLM. WF fikk rett og slett kontrakten pga pris i samsvar med at de leverer god kvalitet. Det er det ikke tvil om. SA har også gitt AF/KLM bra kvalitet, men kunne denne gangen ikke konkurrere med WF på prisen ihvertfall..

må bare føye til at KL på BGO/SVG/TRF ikke er det samme som KL+AF på OSL....
AF er noe for seg selv.....

Tja.... for noen år hadde jeg vært enig med deg. AF er noe for seg selv, sant nok. Men det er var verre før en nå. Derimot er KLM noe helt for seg selv. Crewet er topp men alt styret rundt stiler i egen klasse.
AF er mye enklere å ta en KL. Og jeg er ikke tvil at WF på OSL vil klare dette uten problemer.

Hilsen,
Laurenz

Sorry, men dette blir for dumt.
Er lei av å lese at WF underbyr (og dermed taper på det), at SA ga bort AF/KLM til WF og at Mensis takket nei for 3 uker siden.
Dette har vært en kontrakt som har vært sikker som banken for WF sin del i lange tider (KennethGS kan gå go for at kilden min er til å stole på ^_^ ).
Grunnen til at AF/KLM valgte WF på Gardermoen er enkelt og greit fordi de er strålende fornøyd med TRF, BGO og SVG.

Tror ikke KLM har så mye å utsette på handlingen til MA på alle stasjonene de har MA som handlingagent.
Du har din kilde, jeg har min. Velger også å stole like blindt på min kilde som du gjør på din.
Og jeg har vel ikke nevnt at WF har underbydd noen. MA fikk ett tilbud som ikke var levelig for dem, men det kan allikevel være levelig for WF. Kan være så enkelt som at WF var langt nærmere i pris enn det MA var. Har vært/er en del dårlige kontrakter på OSL for forskjellige handlingagenter, så får håpe WF ikke går i samme fella.

Kanskje det blir bedre nå enn det har vært de siste par årene. Er jo umulig å satse på den første avgangen om morgenen til begge de selskapene da de veldig ofte er forsinket. For ikke å snakke om KLM's overlegne egenskap til å rote bort bagasjen min.

Lykke til WF
Mulig jeg kommer tilbake som kunde dersom dere får flyene avgårde på rute :-)

Trond

Back