Klart for varmmat

Ja det er faktisk det! Men det er bare ytterst få som har den gode seteplassen da. Jeg prøvesatt DYA og det var meget god benplass! Knyttenevetesten bestått med glans. Og jeg er over 180 høy.

300 serien med KHA, KHB og KHC har også disse nye recaro stolene som gir merkbart bedre benplass og sittekomfort ombord. Og med varmmat ombord til Nord Norge blir dette et flott produkt og tilby nordlendingene:D

Flott nyhet! :) Kan gi dere tilbakemelding når jeg drar nordover igjen den 15. okt.

Dette må jo testes ut.

Hva skal de servere? Av varmmat serveres i dag panini og cheeseburger på internasjonale flyvninger over 2,5 timer.

Det stod ingenting om hva slags varmmat, så det blir spennende å se. Pasta og kylling er vel ikke så usannsynlig. ^_^ Hvis det ikke blir bra, så får Hellstrøm rydde opp.

I "gamle dager" var det full servering (kald mat) i Sør-Norge også - utrolig hva man rekker. Braathens hadde vel varmmat p rutene til Nord-Norge mener jeg å huske.
Braathens hadde varm mat innen sør-Norge også, hver fredag. Konseptet endelig fredag var jo helt fantastisk. "Gratis" varm mat og vin på en 30 minutters tur til Bergen.
Dette er nok helt utenkelig i dag, dessverre.

Det er 'bare' snakk om å ha nok folk i kabinen. Jeg har fått full varm frokost på BA mellom London og Glasgow, som er sammenlignbart med f.eks. OSL-TRD. Men det er selvfølgelig ikke mulig med minimum crew ... så da blir det et sporsmål om kost ...

Registrer at Kjos lover tapas til sør-europa (jf. VG). Regner med at det vil bidra til ytterligere utvanning av begrepet - veldig mange koldtbord har plutselig skiftet navn til tapas allerede...

Registrer at Kjos lover tapas til sør-europa (jf. VG). Regner med at det vil bidra til ytterligere utvanning av begrepet - veldig mange koldtbord har plutselig skiftet navn til tapas allerede...

Word!! :up:

Står det noe om hva denne varmmaten vil bestå av?

Det var min umiddelbare reaksjon også, varm mat kan være så mangt, inkludert cheeseburgere og paninier. Tviler på at det blir snakk om varme matbrikker som i de gode gamle Braathens-dagene, men det hadde vært noe.

Back