JetBlue
ScanFlyer Gold
Fikk servert varm pasta. Tror ikke jeg har kost meg så mye på en innenriksflight før.
Varm pasta gitt! På samme tid reiste jeg mye til KRS (fra OSL), og der rakk man kun en Krone-is

Fikk servert varm pasta. Tror ikke jeg har kost meg så mye på en innenriksflight før.
Ja det er faktisk det! Men det er bare ytterst få som har den gode seteplassen da. Jeg prøvesatt DYA og det var meget god benplass! Knyttenevetesten bestått med glans. Og jeg er over 180 høy.
Braathens hadde varm mat innen sør-Norge også, hver fredag. Konseptet endelig fredag var jo helt fantastisk. "Gratis" varm mat og vin på en 30 minutters tur til Bergen.I "gamle dager" var det full servering (kald mat) i Sør-Norge også - utrolig hva man rekker. Braathens hadde vel varmmat p rutene til Nord-Norge mener jeg å huske.
Jeg håper på pølse i vaffel!
Registrer at Kjos lover tapas til sør-europa (jf. VG). Regner med at det vil bidra til ytterligere utvanning av begrepet - veldig mange koldtbord har plutselig skiftet navn til tapas allerede...
SAS tilbyr varme ciabattaer på alle ruter mellom sør og nord.
Og de er gode!
Bra tiltak av Norwegian.
Og de er gode!
Står det noe om hva denne varmmaten vil bestå av?
Noen som vet hva det ble? De startet med dette i går.
– Hamburger?
Flyvertinnen trekker på det, kaster et raskt blikk rundt seg og bøyer seg helt ned til sidemannen min.
– For å være ærlig, vil jeg ikke anbefale deg det. Vi stekte den da vi dro fra Oslo i dag tidlig, hvisker hun nervøst før hun reiser seg raskt, smiler og hever stemmen igjen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.