• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Klar ferdig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ålesund. Nå skal kofferten pakkes og jeg skla fly hjemom for å pakke om før kursen settes mot Verdens Ende og sesongåpning av hytta. Ha en bra fredag du også.

Dette var en alt for tidlig start på slutten av uka! Grynt.....

Dere som booter litt senere - ha en fin dag

God morgen fra Koh Lanta!
Frokostbuffeten er gjennomført ute med bare 10 m fra stranda og sand mellom tærne.
Nå er det bare solslikking på strandsenga under en nesten helt klar himmel og en behagelig havbris for å kjøle ned en stakkars svett nordlending.

Mornings fra L1. Småamputert arbeidsdag før turen går nedover mot Tjøme. Ha en fin dag

God morgen fra flytoget! Taxiavgang hjemmefra 0452, skummelt tidlig, men føler meg delvis våken.
En arbeidsøkt i sentrum og så farter jeg tilbake til Trøndelag for å fly nedover til BGO for en helg med samboeren og uten barn. Blir bra dette!

Ha en flott dag :)

God morgen fra Ballsund.

Her har man fri (med jobb) En gren jeg har spesialisert meg innen. Fri med jobb altså...

Søndag blir det tur til det som skal være verdens største messe. Bauma :)

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Nydelig vær og rent vårlig her idag. Gjør ingenting at det er fredag her!
Første hele uke hjemme siden jul var deilig. Men byttes ut med 7 dager på reisefot i neste uke.

Nå skal helgen brukes til avslapping og noe godt i glasset!

God helg ønskes!

God dag fra Lillestrøm. Kjente jeg ruget på noe gruff i går, så det ble en lang morgen i hjemmekontor frem til i 15-tiden i dag.
Men rakk da også å skvise inn det siste på ukeplanen, nemlig full gulvvask og verandavask. Uke planen har også inkludert maks innetjeneste med nedvask av bad og dusj. Pluss bil innvendig og utvendig, samt masse sit-ups. Nå er det eneste som gjenstår å vanne blomster.

For de fleste høres dette sikkert ut som en helt vanlig uke, men ikke for meg.

Ha en brillefin dag

God ettermiddag fra Malmø.

Her bedriver man litt bortekontor på hotellrommet i 17.etg. før man i 15-tiden tar en sen utsjekk og setter kursen med toget mot CPH og en SK-flight med 16 rader Plus retning OSL.

Arvingen har krevd pakke fra pappa som er på tur og eneste spesifikasjonen er «gravemaskin» så jeg håper det finnes noe sånt i LEGO-sjappa på CPH [emoji28]

Ha en fin helg når den tid kommer!

G’morgen fra Sheraton NOLA. Ankom fire timer forsinket med Amtrak og fyren i resepsjonen synes så synd på oss at vi fikk oppgradering til deluxe rom i 39. etasje. Slett ikke verst.

Ble bråvekket av et dugelig tordenvær ved femtiden, men det var egentlig bare koselig å se ut på uværet. Skal visst bli dårlig vær i dag, så vi får finne på noen innendørsaktiviteter.

Helgen er i gang - god helg alle sammen!

Snart på vei til flytoget igjen, skal vinke til en terrassevaskende fnate mens jeg begynner å glede meg til å sprette opp en boks øl på flyet, evt tappe en kald en i loungen hvis jeg rekker det.

God helg!

Nå er det eneste som gjenstår å vanne blomster.

Jeg tror de fleste her inne ikke tror at det å vanne blomster hjemme er en vanlig uke for deg :lol:

Så langt er Fredagen bra.
Har en Odin Charter om en halvtime så man er litt svett etter å ha vasket og gjort klar båten, kan heller ikke ta seg en kald pils når man drar på slikt oppdrag.
Må vente til man har lagt til kai i hjemmehavna så skal det smake med en Coors Lite i varmen.
Har venner i byen som nettopp er tilbake fra jordomseiling og det ble forslått at Odin skulle møte dem i havet og filme ankomsten etter 10 år på seiltur, flyger og flyvertinne.
Her er lenker https://youtu.be/rsKxiyKAi7g
https://youtu.be/qG4UIFhusDg

Last edited:
God dag fra Lillestrøm. Kjente jeg ruget på noe gruff i går, så det ble en lang morgen i hjemmekontor frem til i 15-tiden i dag.
Men rakk da også å skvise inn det siste på ukeplanen, nemlig full gulvvask og verandavask. Uke planen har også inkludert maks innetjeneste med nedvask av bad og dusj. Pluss bil innvendig og utvendig, samt masse sit-ups. Nå er det eneste som gjenstår å vanne blomster.

Ha en brillefin dag

Har du blomster???

Back