• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KL1187 01/13/2022 AMS - BGO Kanselert

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Hvor kan man finne ut korfor denne flighten er kanselert, eller kan noken sjekke for meg?

KL1187
01/13/2022
AMS - BGO

Aner ikke, men etter hva jeg kan se hadde du ikke nådd den uansett. Sjekk reiseruten din ...

Ser ut som at det er en god del kanselleringer i AMS i morgen tidlig ... mulig taktisk pga forventet tåke ...

Booka om til AF 1240 CDG-AMS

Da har vel kun 1 time på connection i Paris, det skal muligens holde hardt fra Afrika selvom man kommer inn på 2E (Hall KLM) og ut på 2F

Det hadde holdt, men hjalp lite når man var 1 time og 20 min sein inn til CDG pga det tok veldig lang tid å få pax og last ombord i flyet i Accra. Som Kapteinen sa: "Our cargo doors are still open as bags are coming one by one"

Men sov som en stein i "senga" aka sete 6H til CDG i AF A332, frokost i loungen der før det vart ombooking til KLM til AMS med KL 1224

Dusj og lunsj i Crown Lounge før direkte videre til Vigra

Back