KL/AF-tilbud hovedtråd (2013 ->)

Status
Not open for further replies.
Re: KL/AF-tilbud hovedtråd (2013 ->)

Noen som vet om det finnes en oversikt over destinasjoner med biz på tilbud?

Logget inn på KLM i dag for å se etter billetter til LA i påsken. Tenkte meg en tur bort for å besøke min kjære bror!

Fikk bestilt en round trip KRS - LAX for 12 k i business!! Jeg sjekket for gøy prisene for økonomi, og billigste kombinasjon på samme datoer var 14k...!! Så jeg slo til og bestilte. Ikke nok med at prisen er "latterlig" lave, jeg får også testet følgende:

1. KLM sin nye business class (747 combi)
2. Delta´s nye 737-900
3. Nyeste Lie flat på Delta´s 330-300 (samme som i 747´ene deres)

Eneste ulempen var at jeg ikke fikk brukt mitt nye FB master Card. Jeg hadde søkt om 10 000 i kreditt, og tenkte ikke jeg skulle på noe reise i første omgang. Etter 3 samtaler til deres kundeservice får jeg beskjed om at kortet er såpass nytt at det ikke er mulig å endre kredittgrense. De holder på å trykke opp skjema som kan brukes til dette. Så da ble det betalt med SAS Amex :)

12h salg KLM idag 24/2

http://magicdeals.klm.com/no_no?WT.ac=HPN_carousel1_MagicFeb14

Prisex från Oslo:

New York 3005
Washington 3005
Chicago 3505
Montreal 4005
Portland 4505

Finns också bra priser från Bergen, Stavanger, Trondheim, Kristiansand, Ålesund og Sandefjord.

Salgsperiode: kun 12 timer den 24/02/2014 mellom kl 12:00 og 24:00. Reiseperiode: 25/02/2014 – 09/04/2014.

Last edited:

Newbie spørsmål.
Som førstegangsreisende med KLM skal jeg og kona sjekke inn bagasje.
Stemmer det at om du er medlem av FlyingBlue så får du sjekke inn en stk kolli uten kostnad ?

Ja, så vidt jeg vet og har blitt fortalt av FB...

Newbie spørsmål.
Som førstegangsreisende med KLM skal jeg og kona sjekke inn bagasje.
Stemmer det at om du er medlem av FlyingBlue så får du sjekke inn en stk kolli uten kostnad ?
Ja. Meld deg inn på før reisen og du får sjekke inn 1 kolli gratis.

Mener denne "reglen" kun gjelder innen Europa, men er ikke helt sikker. Meld deg inn for sikkerhets skyld :)

Innen Europa må man være medlem av Flying Blue eller kjøpe baggasje i økonomi-klasse. På longhaul er det fremdeles ett kolli inkludert i prisen. Vær oppmerksom på at må være FB medlem FØR man sjekker inn for å få ett kolli gratis. Nytter ikke å sjekke inn først og så bli medlem selv om mange prøver seg på denne varianten på OSL når de får beskjed om at de må betale for baggasjen :headbang

Last edited:

"Business Class Special" fra Oslo og Stavanger hos Air France:

Beijing From 14 050,-
Hong Kong From 18 650,-
Shanghai From 16 050,-
Singapore From 16 480,-
Tokyo From 21 060,-
Johannesburg From 20 050,-
Rio de Janeiro From 21 050,-
Sao Paulo From 19 650,-

sales period: 07/05/2014-31/05/2014 Travel period: 01/07/2014-31/08/2014. Rio de Janeiro: 16/07/2014-31/08/2014

http://www.airfrance.no/NO/en/local/resainfovol/meilleuresoffres/promo_world.htm

http://klmf.ly/1nKhhMb

11-12k for diverse reisemål i Canada i business i juli og august. Også noen avganger i juni for noen destinasjoner.
Må bestilles innen fredag.

KLM's billigste billetter er igjen tilgjengelige på wideroe-no .. (klikk WF-banneret øverst, så får Flyprat en slant også)

KLM's billigste billetter er igjen tilgjengelige på wideroe-no .. (klikk WF-banneret øverst, så får Flyprat en slant også)
Høres bra ut! Og så sparer man kanskje kredittkortgebyret til KLM (om dere ikke er tvunget til å kreve det inn)?

Er det noen fordeler ved å bestille via Widerøe?

Kikket litt på en booking i påsketider, og fra i går så droppet prisen fra 6500,- til 5900,-. Er dette tilbud fra KLM eller bare en generell dropp i pris?
EDIT: Ser det var enda billigere andre tidspunkt. I følge lavpriskalenderen deres så er det lite tilbud mellom slutten av mars og midten av april. En open jaw SVG-IAH og ATL-SVG så er vel 5900,- en ganske ålreit pris i påsketidene?

Last edited:

Ikke at det går an å booke til den prisen. Etter å ha valgt alt og fått pris, får jeg feilmelding at prisen jeg valgte er utilgjengelig og får beskjed om å velge en annen flight eller akseptere prisøkningen. Men finner fint de lavere prisen når jeg søker på ny (eller bruker tredjepart).

Status
Not open for further replies.
Back