KL/AF-tilbud hovedtråd (2013 ->)

Status
Not open for further replies.
Re: KL/AF-tilbud hovedtråd (2013 ->)

Er det noen fordeler ved å bestille via Widerøe?

1) Sponser forumet
2) 24 timers angrefrist
3) Sparer ca. 40 kroner i kredittkortgebyr
4) Har god erfaring med WF ifht. hjelp på chat o.l.

Ok. Men fikk dessverre ikke bestilt der heller. Får beskjed at de ikke klarer å bekrefte bookingen. Tydeligvis noe surr hos KLM. Fikk også teknisk feil hos AF.

Har KLM noen interessante tilbud i Europa eller er det stort sett alltid IC?

KL har stort sett ganske gode priser i Europa, men kjører kampanjer de som alle andre. Ofte ikke så store avslaget...

Har sett at KLM har en del Ok priser og ofte billigere fra Kristiansand en sas for en del turer jeg kunne tenke meg. Så da fikk jeg her om dagen en god (veldig dårlig) ide. Det skal ikke så mye til for å få seg et statuskort der, og som ukependler kunne jeg tatt runden via AMS i ny og ne så lenge prisen ikke et helt ape. Kikket litt og se at en helg kommer på 2-3000kr, noe som er i overkant..

Hos KL må du booke ganske tidlig og være bort natt til søndag eller mere enn tre netter for å få en decent pris. Har enda tilgode å betale mer enn 1500,- t/r London og Nice.

Har forsøkt å søke litt etter KLM i ITA matrix men får kun opp fullpris business.
Hva kan det komme av ?
Dette gjelder selv om det er over natt til lørdag..

Forsøkt på feks klm.no først for å sammenligne pris?
AFKL er gjerrige på C-billettene sine. Det er her bonuspoengene kommer inn i bildet.

Finner lavere pris på nettsidene, men de er trege så jeg tenker at ita vil effektivisere søkene betydelig.

Jeg er ute etter billigst mulig reise :-)

Finner lavere pris på nettsidene, men de er trege så jeg tenker at ita vil effektivisere søkene betydelig.

Jeg er ute etter billigst mulig reise :-)

Tror neppe du finner noe billigere enn på AF elle KLs sider.

Det er ikke planen heller.
Jeg vil bare finne de samme.
Ita gir meg pris på ca 26000,- mens hjemmesidene gir 2200-5000 kr alt etter dato.
Poenget mitt er at ita er mer praktisk når jeg søker etter laveste pris sammenlignet med å søke opp en og en dato på sidene til klm.

Edit: Sidene til AirFrance var faktisk litt mer brukbare... :)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back