KKJ

Re: KK to the J

På selveste nasjonaldagen får du viljen din ;)

KKJ lander 19.15 som DY252, og drar klokka 19.40 som DY253.

KKJ er på C-sjekk hos ATC Lasham (QLA). Forhåpentligvis tilbake om ei drøy uke...

S

Thankju!
flowers.png

Har KKJ forsvunnet til Sverige "for godt" før utfasinga? Skulle gjerne hatt meg en tur til med favorittmaskina før den forsvinner, men om den bare vaser nerri Sverige så... :( Noen som kjenner til hvilket kvartal (evt mer spesifikt) den forsvinner? I år?

http://data.flight24.com/airplanes/ln-kkj/ <= denne siden har sikkert flere besøk enn mange av DY's flysider på flight24. Tru hvorfor :love

Hvis du klarer å bestille en billett med DY for å treffe en bestemt maskin, og så faktisk gjøre det, da blir jeg virkelig imponert! :)

Sjansen er vel fortsatt 1:25 eller noe slikt, forutsatt at ruten er oppsatt med 733, og i tillegg faktisk blir flydd med denne flytypen også (noe som er langt fra sikkert).

Tjaaaa, med litt flaks, kontakter og innsatsvilje skal det vel i teorien gå an, selv om oddsen er liten. Men det er langt fra noe "jeg må", bare et lite ønske jeg tenker jeg kan følge til jeg ser at det faktisk ikke går.

Nå er han hjemme i Norge igjen! :colgate: Men samtidig blir jeg litt småbekymret, kan det tenkes at Norgesbesøket er oppkjøringa til utfasing? :(

EDIT, mens jeg skrev dette så kom en ny flight opp her...

• NAX9X seen @ 2011-02-27 14:23 CET
  • NAX613 seen @ 2011-02-26 16:53 CET on route from BGO to OSL
  • NAX612 seen @ 2011-02-26 15:25 CET on route from OSL to BGO
  • NAX409 seen @ 2011-02-26 13:55 CET on route from AES to OSL
  • NAX408 seen @ 2011-02-26 12:14 CET on route from OSL to AES
  • NAX807 seen @ 2011-02-26 11:17 CET on route from ARN to OSL

Nå er han hjemme i Norge igjen! :colgate: Men samtidig blir jeg litt småbekymret, kan det tenkes at Norgesbesøket er oppkjøringa til utfasing? :(

...

Vel, CPH og ARN blir rene -800 baser, sa en sted ma de -300 ga.

Du har rett, siste reis naermer seg ogsa for KKJ, men her gjelder "not yet, my friend, not yet"...

Hva er det jeg hører av rykter om at favorittmaskina mi skal bort og vekk? :cry: I MORGEN? TOS-OSL-lasham? :( På en måte utrolig symbolsk at TOS-OSL er siste ruta, på en måte jævla kjipt at jeg hverken får sjansen til å få prøvd den i lufta en gang til, ei heller sett den (er opptatt 08-16 :( ). BUHUUUUUUUU.

:( Farvel kjære LN-KKJ, hadde det ikke vært for deg hadde jeg aldri aldri vært her jeg er i dag! :(

Hadde til det lengste håpt at vi kunne sees igjen, men kanskje et annet sted en annen plass i verden så...

(Og kanskje litt pilotene den dagen, men lell)

I morgen tidlig? Da kan det jo være at man kan dra over å klappe den på snuten og hilse fra deg Polaris! (hvis du vil!):fly

Jeg fikk faktisk min av en kamarat for få dager siden.

Norwegian har ingen nye modeller under bestilling for tiden men med tid og stunder vil de ta inn nye modeller igjen. Så får vi se hva som blir produsert da.

Da var mission accomplished, DY245 aka LN-KKJ er sett vel avgårde på siste reis...:fly

Men KKJ gick ju idag som NAX1D, är detta inte bara att den ska iväg på sk. C-check då?

För de flyg som blivit utfasad brukar ha flightnr: NAX8873.
Eller är det nytt flightnr för utfasning?

KKR flög ju som NAX1D i mitten av September, är den utfasad eller på C-Check?

Back