catocontrol
Air Traffic Controller
Kjus sa nå på tv, at det blir kjevik til våren
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Blubird
Og attpåtil i sommersesongen?![]()
Originally posted by catocontrol
Kjus sa nå på tv, at det blir kjevik til våren![]()
Originally posted by AirbusTero
Kjus, sorry Kjos, bare mumlet om at "Kjevik er nærliggende" eller noe sånt.. Han håpte at de f.eks. kunne starte opp til våren. Han ble ikke spurt om AES, og nevnte det altså heller ikke. Såvidt jeg har oppfattett er det bare Bjarne Haagensen, klippfiskbaronen, gjennom NRK Møre og Romsdal som har "bekreftet" dette. Men uansett krever Norwegian garantier denne gangen... Sunnmøringene var nok for griske mht bonuspoeng forrige gang...?
Originally posted by Tommy777
Jeg blir meget overrasket om DY starter opp KRS. Tviler på at det blir lønnsomt for 2 selskaper.
At sunnmøringer sutrer om at ting er for dyrt er jo ikke nytt, det skulle de tenkt på da de hadde DY der oppe.
Håper at Kjor virkelig tar innenriksmarkedet mer seriøst, de har et alt for dårlig tilbud innenlands.
På destinasjonene de faktisk har, er ofte regulariteten så dårlig at DY kun kan brukes av fritidsreisende.
Originally posted by JohnnyEagle
Jeg blir meget overrasket om DY starter opp KRS. Tviler på at det blir lønnsomt for 2 selskaper.
At sunnmøringer sutrer om at ting er for dyrt er jo ikke nytt, det skulle de tenkt på da de hadde DY der oppe.
Håper at Kjor virkelig tar innenriksmarkedet mer seriøst, de har et alt for dårlig tilbud innenlands.
På destinasjonene de faktisk har, er ofte regulariteten så dårlig at DY kun kan brukes av fritidsreisende.
Syns NAX tar innenriksmarkedet veldig seriøst jeg, hvertfall de "store rutene", vi har fra BR 12 daglige til GM og 5 til ZV på hverdager, pluss 2 eller 3 til VA.
Originally posted by JohnnyEagle
Syns NAX tar innenriksmarkedet veldig seriøst jeg, hvertfall de "store rutene", vi har fra BR 12 daglige til GM og 5 til ZV på hverdager, pluss 2 eller 3 til VA.
Joda, det har blitt bedre, men det er enda en lang vei igjen til SKs regularitet, særlig på de nord norske rutene. Å komme seg frem og tilbake samme dag er en utfordring på de fleste destinasjonene
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.